...: Trochu té jarní nálady/ spring mood

pátek 3. května 2019

Trochu té jarní nálady/ spring mood

Krásný pátek, jaké máte plány na večer? Mně se momentálně vaří na pánvi zelenina  a přemýšlím nad sklenkou Baileys, ano mám chuť zhřešit a vychutnat si chuti tohoto lahodného likéru. Avšak ještě před tím než se pustím do jídla a pití, ráda bych vám ukázala pár fotek jarního potěšení, tím myslím toho, co mi dělá radost na jaře.

Hi I wish u nice friday, what do you do this evening? I am preparing vegetables and I am thinking about Baileys, yes I have taste for this amazing drink. But before than I ate I want add a few photos with spring mood. 



10 komentářů:

  1. Krásné fotky, taky mám vždy radost, když vidím jak vše kvete a příroda se probouzí :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Ohh how beautiful! All the things I love about spring!

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful photos. I love spring :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nice photography!

    Would you like to support each other by follow GFC and G+?
    Let me know if you follow me and I will follow back asap!

    Xoxo,
    Erika

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky :) Vždycky mě to hrozně baví po zimě dennodenně sledovat, jak všechno roste a zazelenává se :)

    OdpovědětVymazat