...: #1 NOVINKY LÉTO/ NEWS SUMMER /2019/

úterý 9. července 2019

#1 NOVINKY LÉTO/ NEWS SUMMER /2019/

Krásný den, i když v poslední době na blogu aktivní nejsem, v obchodě řádím jako posedlá. Jsem shoppaholic a to bych nebyla já abych se vám pochlubila s tím, co jsem ulovila tentokrát. Těšíte se? Já ano, tak jdeme na to. ;) 

Hi I wish you nice day. In last time I am not so active on my blog, but in shops I am active and I am still shopping. Because I am shopaholic I want show you my new things. 

#SEKÁČOVÉ ÚLOVKY (Genesis)
Tentokrát pouze tři kousky z mého oblíbeného sekáče. Černou košili jsem neměla a potřebovala, tato je zcela obyčejná, ale pěkná a značky Camaieu. Další úlovek nevím jestli někdy vynosím, ale moc se mi líbí, růžová halenka je velice originální a pro mě zcela neznámé značky - Talk about a černý top je velice zajímavý, plavkového materiálu a je původně Evie.

From my favorit secondhand I have only three pieces. Black blouse I had not and I neededm this one is basic and very nice piece and brand is Camaieu. I don´t know If I will wear this pink blouse, but I like it, because it is very original and for me unknow brand - Talk about and black top is very interesting, it made from swimsuit material and it is by EVIE.

#SCONTO
Ve Scontu jsem si koupila několik košíčků na šperky a různé blbosti. Ze všech košíčků vám ukážu pouze jeden a to tento bílý za 6korun, ostatní mám v práci. :) Jinak ve Scontu je moc pěkný výběr košíčků. 

In Sconto I bought a few baskets - organisers for little things. From baskets I show you only thiw white for 6 CZK, because next I have in my work. 
#DRESSLILY (spolupráce)
Na základě spolupráce jsem získala šaty, které jsem využila na svatbu, halenku, kterou jsem ještě na sobě mimo fotku neměla a dva řetízky, které jsou sice levné a moc pěkné, ale už jeden z nich je rozbitý. 

I cooperated with Dresslily and I got dress, which I had on wedding. The next is blouse which I had on me only for photo and next things are two necklaces, they are cheap and nice, but one from this is broke.
#BONPRIX
Na Bonprixu mě zaujala černá lehká a mírně sexy noční košilka, která byla za příjemnou cenu 299 korun a dále mě zaujala vrchní část bikin, kterou jsem potřebovala k plavkovým kalhotkám, které jsem již měla doma.

On Bonprix I bought black soft a little bit sexy nightclothes and the price was very nice, it was for 299 CZK. The next from Bonprix is bikiny bra, I had a similar bikiny underpants, so I needed this.

 #DECATHLON + Alpine Pro
 Zde jsem koupila dvě trika na sport, který stály pouze sto korun a jsou hrozně moc fajn. A třetí triko je z Alpine Pro a bylo ve výprodeji, cenu vám ale neřeknu...

Here I bought two t-shirts for sport. The price for one is 100 CZK a they are so fine. And third is t-shirt from Alpine Pro and it was in discounts, but I don´t say you price.

#PEPCO
V Pepco jsem tentokrát ulovila pouze dva kousky. Zaujalo mě obyčejné černé tílko, které myslím stálo 59 korun a obří jarní a velmi praktická kabela za 19 korun.

In Pepco I bought only two pieces. I liked ordinary black top and I think that the price was 59 CZK and the next is big spring and very practical shopping bag for 19 CZK.
#TAKKO FASHION
V Takku jsem ulovila pro mě velice netradiční a opravdu pěkné lehounké šaty, cena byla 250 korun.

In Takko fashion I bought for me very untraditional and very nice dress, the price was 250 CZK. 


#KABELKA OD SÉGRY A CESTOVKA Z KAUFLANDU
 #NEWYORKER
V New Yorkeru jsem byla za poslední dobu nejúspěšnější, koupila jsem si černou, něco jako teplákovou sukni a dvě tílka s krajkou, které vypadají skvěle pod sakem. 

In New Yorker I was the most successfull, because I bought black A type skirt and two tops which are ideal under blazer.  

10 komentářů:

  1. Páni, opravdu sis toho pořídila celkem dost :) Moc se mi líbí kousky ze sekáče a šaty z Takka :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné nákupy! Nejvíc se mi líbí taška z Pepca a šaty z Takka :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké kousky, zvlášť ten top z Takka se mi líbí:)

    OdpovědětVymazat
  4. decathlon je môj oblúbený obchod! :D inak krásne kúsky!

    OdpovědětVymazat
  5. Najviac ma zaujali práve tie kvetinové šaty, sú naozaj krásne! :) Čipkové tielka sú super, dajú sa perfektne kombinovať počas akéhokoľvek ročného obdobia aj napriek tomu, že sú na ramienka

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné nové kousky :) Obdivuji ty úlovky ze sekáče a šatičky z Takka, na léto ideální :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné kousky, pořídila sis toho fakt hodně :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  8. amazing post honey! really great!
    kisses form Poland :*

    OdpovědětVymazat
  9. V Decathlonu poslední dobou nejvíc nakupuji. :) Mají tam fakt skvělé věci. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat