...: Holící olej/ shaving oil

středa 11. září 2019

Holící olej/ shaving oil

Krásný den, dlouho tady nebyla recenze na kosmetický produkt. Dnes bych vám ráda představila jednu úžasnou věc na kterou jsem na Saloosu narazila. Jak můžete číst jedná se o holící olej. No a ještě předtím než vám napíšu na co vše je olej dobrý a podobně, ráda bych ještě jednou řekla, že tohle je opravdu něco úžasného. 

Have a nice day, long time there was no review for the cosmetic product. Today, I'd like to introduce you to one of the amazing things I've found on Saloos. As you can read this is a shaving oil. Well, before I write to you what oil is good for, and so on, I'd like to say that this is really something amazing.

Mám citlivou pleť, vadí mi epilátory, vadí mi holení na sucho, vadí mi holení se sprcháčem a dokonce ani pěna z běžných drogérii mi nedělá úplně nejlépe. Vždy po holení mám pokožku strašně moc citlivou, mnohokrát červenou, někdy dokonce i svědí... Řekla bych, že díky Saloosu je tomu konec. Pokud si na nohy ve sprše dám tento olej a poté nohy oholím, nesvědí mě, mám je krásné hladké, no proti tomu co to bývá, tak pěkné! :) 

I have sensitive skin, so I cannot use  epilators, I have problems with  shaving without foam or with shower gel,I have problems with my skin also after shaving with a shower, and even I have problems after using foam from ordinary drugstores. Always after shaving my skin is very sensitive, many times red, sometimes even itchy ... I would say that thank  Saloos is the end with these problems. After using this oil on my feet in the shower I have them beautiful smooth, and without red places.

Co se týká olejíčku, není jako typická pěna, ale když ho dáte na vlhké nohy udělá jakoby takovou mírně napěněnou emulzi. Jelikož se jedná o olejíček, krásně se roztírá a samozřejmě moc pěkně voní, jen nevím k čemu bych přesně vůni přirovnala.

As for the oil, it is not like a typical foam, but when you get it on wet feet it looks like a slightly foamed emulsion. Since it is an oil, beautifully chafes and of course it has very nice smells, just I don´t know what is it.

Popis ze stránky Saloosu/ Description from Saloos:
Usnadňuje a zpříjemňuje holení, zjemňuje a zvláčňuje pokožku. Zanechává dokonalý pocit hebkosti, nedráždí pokožku a nevysušuje ji. Nevyvolává nežádoucí reakce. Jemná vůně esenciálních olejů bergamotu, růžového dřeva a levandule celkově harmonizuje. 

Makes shaving easier and more pleasant,  softens the skin. It leaves a perfect feeling of softness, does not irritate the skin and does not dry it. It does not cause undesirable reactions. The subtle aroma of essential oils of bergamot, rosewood and lavender harmonises overall.
Pokud jde o produkty Saloos můžete více informací najít přímo na jejich stránkách a zakoupit si je můžete na některém ze spřátelených e-shopů, či některé produkty přímo v DM drogériích. 

If you like Saloos, you can find more information on their websites or you can buy some products on e-shop or in DM drugstores.

3 komentáře:

  1. O tom jsem nikdy neslyšela, ale věřím, že musí být super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá zajímavě a pokud i pěkně voní, jak píšeš, tak to ráda vyzkouším. :-)

    OdpovědětVymazat