...: Perličky jsou cool/ pearls are cool

sobota 7. září 2019

Perličky jsou cool/ pearls are cool

Asi jste už postřehly, že se s perlami  rozth pytel a zhruba od počátku jara se objevují nejen na svetrech, ale nyní i na doplňcích. Já se absolutně zamilovala do perličkových sponek, či pérek, hodně z nich jsem si dala do oblíbených na Wish, ale s nákupem jsem neustále odsouvala, ani nevím proč když stojí doslova pár korun... až v Itálii jsem narazila na první pár pérek, které jsem si prostě musela koupit a jelikož vypadaly stylově, jemně a zároveň zaujaly hned na první pohled, rozhodla jsem se do této mánie pustit naplno a objednat si další kousek rovnou z internetu. V té době se mi naskytla možnost vybrat si něco na e-shopu Dresslily a protože jsem dvakrát neměla chuť na oblečení, sáhla jsem právě po sponce s perličkami. 

You may have already noticed that  pearls are cool and from early spring they are appear not only on sweaters, but now on accessories. I absolutely fell in love with pearl grip, many of them I liked on Wish, but I did not do purchase, I don't know why when they cost a few crowns ... In Italy I found amazing pearls grips, that I just had to buy and because they looked stylish, gentle and at the same time very cool I took them. After this I got a food offer from Dresslily. Because I did not want order some clothes I decided order pearls clamp. The grip is really big, but not extravagant, elegant a nice.

Jak vidíte je poměrně velká a na vlasech zaujme na první pohled, avšak perličky, tu velikost přebijí, jsou krásné a drží moc pěkně. Sponka vás vyjde na necelých 5 dolarů. Pokud by jste měli o sponku zájem, najdete ji TADY.

 The price for this amazing clamp is between 4 - 5 dollars. If you want this grip you can find it HERE


SPECIÁLNÍ  KUPON: Special coupon for you: 

Use code:DLBF20 with 20% OFF:  

Over 10usd, save 2usd; Over 20usd, save 4usd; Over 30usd, save 6usd; Over 40usd ,save 8usd; Over 50usd, save 10usd; Over 60usd, save 12usd; Over 70usd, save 14usd; Over 80usd, save 16usd; Over 90usd, save 18usd; Over 100usd, save 20usd;Over 110usd, save 22usd; Over 120usd, save 24usd; Over 130usd, save 26usd; Over 140usd, save 28usd
 

5 komentářů:

  1. Perličky jsou krásné, ale více se mi líbí, jako ozdoba na oblečení. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Koukala jsem, že sou teď všude. Mě ale naprostá většina těchto sponek přijde obrovská a zatím se mi na nikom nelíbily.. Každopádně škoda, žes nevyfotila, jak vypadá na tobě, tobě by mohla slušet, když máš kudrnaté vlasy. Je pravda, že jsem je zatím viděla na holkách s rovnými :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Mě perličky jako sponka do vlasů nijak extra nezaujala. :) Volila bych menší variantu. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Ta sponka vypadá nádherně, umím si ji představit jako doplněk hned k několika outfitům :))

    OdpovědětVymazat
  5. Po těhle sponkách už dlouho pokukuju, ale nejsem si jistá jestli je umím nosit. Ale asi to stejně prubnu a pořídim si ji :)
    Šári/GrünHauz

    OdpovědětVymazat