...: Je čas se připravit/ It is time to prepare

neděle 27. října 2019

Je čas se připravit/ It is time to prepare

Je čas se připravit... ačkoliv to vypadá jako kdyby podzim neměl nikdy ustoupit, rosničky už hlásí pomalu sníh. Ano, blíží se zima a s ní konec roku. Možná jste už postřehli a možná ještě ne, ale pro spoustu blogerů, vlogerů a jiných tvůrců je tento čas věnovaný tvorbě nových diářů pro rok 2020. Je sice brzo, ale pokud hledáte ten svůj top vysněný, který Vám bude ve všech směrech vyhovovat, bude pěkný z venku, ale i uvnitř a hlavně praktický, je na čase se po nějakém poohlédnout. Na našem trhu je diářů čim dál víc, doposud mě to nechávala chladnout, ale musím říct, že jsem občas po nějakém mrkla, i když jsem nakonec moji pozornost nechala na stálici, tedy diáře z Levných knih, který stál pár korun a vyhovoval mi. Bohužel co se týká designů, takový velký výběr není a kolikrát jsem měla problém s výběrem motivu. Co se týká praktičnosti, na výběr je jen z jednoho druhu, což taky není zrovna výhra. 

It is time to prepare ... although it seems as if autumn should never end the radio slowly reports snow. Yes, winter is coming and with it the end of the year. You may have noticed and maybe not yet, but for a lot of bloggers, vloggers and other creators, this time is dedicated to creating new diaries for 2020. It is early, but if you're looking for your dream diary that suits you in every way, nice from the outside but also inside and especially practical, it is time to look for some. There are more and more diaries in our market, so far it has kept me cool, but I have to say that sometimes I looked for a diary, even though I eventually left my attention on a  a diary from shop which is called cheap books. These diaries cost only a few crowns. Unfortunately, when it comes to motif, there is not such a choice and how many times I have had a problem with choosing a motif and practicality, I could choose from only one kind, which is not exactly a win.
Teď mírně odbočím, ale hned se vrátím zpět. Miluji podzim, takový jaký je teď. Barevný, teplejší, příjemný, nádherný a právě tohle mi připomínal jeden z diářů od společnosti Albi, diář s motivem lišek mě zaujal na první pohled, a v manažerském provedení je pro mě ideálním parťákem do práce, či na pochůzky. Do kabelky ideální velikost.Jak jsou stránky rozložené můžete nejlépe vidět na mých fotografiích.

I love autumn when it is like today. Colored, warmer, pleasant, beautiful, and this is what reminded me of one of the diaries from the company Albi, diary with a fox motif captivated me at first glance, and in managerial design is for me the ideal partner for work or errands. Ideal size for your handbag. How the diary looks inside you can look at the photos.


No a jelikož za poslední rok se snažím více zaměřit svoji tvorbu i na YouTube a celkově si plánovat a připravovat články, nutně jsem potřebovala ještě jeden, větší, který si můžu ponechat doma a psát si do něj své poznámky odděleně od schůzek a práce. Na výběr jsem opět měla z několika typů diářů ať už motivem, či zaměřením. Jelikož se těžce donutím k zapisování, rozhodla jsem se moji chuť k poznámkám podpořit motivačním diářem, kde je spousta krásných citátů. A protože miluji hvězdy, tento motiv byl pro mě rozhodující.
Jaký diář vás zaujal? Co od diáře očekáváte vy? 

And since last year I have been trying to focus my work more on YouTube and plan and prepare articles in general, I needed one more diary, which I can keep at home and write my notes separately from meetings and work. Again I had a choice of several types of diaries, whether motif or focus. Because I hardly force myself to write down, I decided to support my desire for notes with a motivation diary, with lots of beautiful quotes. And because I love the stars, this motif was crucial to me.


7 komentářů:

  1. Občas mi toto řešení diářů chybí.. přece jen se teď dá sehnat tolik krásných! Ale pro mě absolutně nemá cenu nějaký hledat... nikdy ho totiž nejsem schopná používat :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to myslela taky, ale občas do něj zabrousím a teď doufám, že ten motivační mě nakopne fakt něco plánovat. :) Přeci by byla škoda ho nevyužít.

      Vymazat
  2. Já mám diáře ráda. Dříve jsem si do nich zapisovala jen ze začátku roku a pak mě to omrzelo, ale když jsem si koupila diář, který mi svým obsahem i pěkným obalem vyhovoval, začalo mě to o dost více bavit.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Great post dear, so nice and interesting, love it! 

    OdpovědětVymazat
  4. Diář vypadá dobře, hlavně, že ti vyhovuje o to jde především, ať už stojí kolik chce :)
    Ten konec roku mě lehce děsí, rok utekl jako voda, šílené, ale zase se už moc těším na Vánoce a až pojedu na svátky domů :)

    OdpovědětVymazat