...: Podzimní bomber/ fall bomber

pondělí 7. října 2019

Podzimní bomber/ fall bomber

Každý den je stejný i když trochu jiný. Práce, fitko, jóga, přátelé a stále dokola. Miluji to, ale už mě nezbývá moc prostoru pro kreativitu. Nicméně konečně se čas našel a moje neustále hledění na krásně barevné obrázky dýní a různých fashion outfitů se proměnilo v realitu a tím pádem se vám mohu pochlubit s mým prvním... možná už druhým outfitem, kde je hlavní doménou nový bomber z Dresslily. Ke koupi této bundičky mě inspirovala youtuberka Kačka Kladivová, protože právě v tomto období často obléká oranžovou, odstíny hnědé a červené a tento bomber je právě přesně v tomhle úžasném barevném stylu. Je krásný, úžasný a pěkně sedí, i když bych možná snesla o číslo menší... 

Every day is the same though slightly different. Work, fitness center, yoga, friends and so on.  I love it, but I don't have much room for creativity. However, the time has finally found, and my constant look at the beautifully colored pictures of pumpkins and various fashion outfits has turned into reality, and so I can show you my first ... maybe the second outfit, where the main domain is the new Dresslily boomber jacket. I was inspired to buy this jacket by youtuber Kate Kladivova, because in this period she often wears orange, shades of brown and red and this boomber jacket is exactly in this amazing color style. It is beautiful, amazing and fits nicely, although I could have smaller. 

jacket: Dresslily, pants: Lidl, shoes: Primark
speciální kód/ special code: 

Use code:DLBF20 with 20% OFF:  

Over 10usd, save 2usd; Over 20usd, save 4usd; Over 30usd, save 6usd; Over 40usd ,save 8usd; Over 50usd, save 10usd; Over 60usd, save 12usd; Over 70usd, save 14usd; Over 80usd, save 16usd; Over 90usd, save 18usd; Over 100usd, save 20usd;Over 110usd, save 22usd; Over 120usd, save 24usd; Over 130usd, save 26usd; Over 140usd, save 28usd

22 komentářů:

  1. Krásna bomberka ja hľadám čiernu :) idem sa popozerať na nejakú
    ZABUDNUTÉ DETSTVO

    OdpovědětVymazat
  2. Awesome bomber. This is so fall... I love it!

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  3. Bundička krásná, i když mě osobně k ní velmi vadí odstín té rtěnky :D nemám ráda kombinaci růžové s jakoukoliv formou červené nebo oranžové :X :D ale sto lidí, sto chutí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ona to tak úplně není růžová, spíš to zkresluje, je to taková světlejší vínová :) ale chápu a jak píšeš, sto lidí, sto chutí

      Vymazat
  4. Noo, já abych se přiznala, tak jsem spíš na kabátky, než na bundy. Ale tobě sedí a barva je super. Celkově pěkné fotky. Já ten podzim mám tak ráda.. každým rokem víc a víc. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám raději léto, ale každý rok mám podzim také raději. Ani nevím proč xD

      Vymazat
  5. Beautyfull photos :) amazing post honey!
    kisses from Poland <3

    OdpovědětVymazat
  6. Bomber je fakt moc pěkný :) A ještě k tomu červená, super, sluší ti to. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  7. Tobě to sekne :-) a ten bomber je boží!

    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné podzimní fotky, bomber má skvělou barvu a moc ti sluší! :))

    OdpovědětVymazat