...: Poslední podzimní kousky? Před Primarkový HAUL/ Last autumn pieces

pondělí 25. listopadu 2019

Poslední podzimní kousky? Před Primarkový HAUL/ Last autumn pieces

Krásný den, jistě jste zaznamenaly mé poslední video, kde jsem sdílela věci, které jsem nedávno koupila mimo secondhandy. Podařilo se mi ulovit ještě několik i podzimních kousků, a to především co se týká dekorace. :) Tak pojďme na to. 
Plastovou dýni jsem měla už nějaký čas objednanou z Wishe, bohužel mi poprvé přišel balíček o téměř měsíc déle, takže jsem ji příliš nevyužila jako dekoraci. Nicméně k ní jsem si vyhlídla keramickou dýni v Bille, která pro mé štěstí byla po Halloweenu ve slevě jen za 50 korun. No a v Kiku jsem koupila talířky a kelímky jen za 13 korun balení, třeba se budou hodit i mimo Halloween. 

Lovely day, I think that you see my new video where I share things which I bought and these things are not from secondhand. I bought a few autumn pieces and mainly decoration. So let´s go read. 
It is long time when I ordered plastic pumpkin from Wish but unfortunately I first got my package almost a month longer, so I did not use it too much as a decoration. Nevertheless, I looked for a ceramic pumpkin in Billa, which costed after Halloween only 50 crowns. And in Kiku I bought plates and cups for only 13 crowns for packing maybe they will be useful outside Halloween.

V DM drogériích mají opět vosky od Heart and Home, které seženete mimo jiné pod doménou Albi. Vloni jsem si koupila k Vánocům první a letos jsem neodolala a musel se mnou domů další. 
V Pepco miluji černé basic rámečky, které stojí jen 19 korun a tyto Vánoce s nimi mám velké plány (ano mám jich několik).

In DM drugstores again they have waxes by Heart and Home, which you can get among others under the domain of Albi. Last year I bought first for Christmas and I could not resist this year and had to go home with next wax.
At Pepco I love black basic frames, which cost only 19 crowns and this Christmas I have big plans with them (yes I have a few).
Poslední dva kousky jsem zakoupila během našeho výletu na Jokera. Po cestě na bus jsme se zastavily v C&A odkud jsem si odnesla krásné šedé teplé šaty a dále jsem koupila moje vysněné delší sako v Gate. Bylo trošku dražší, ale měla jsem na něj ještě slevu za založení klientské karty. :) 
Jak se vám mé nákupy líbí???  Snad tady nejsem jediný shopaholic. :)

The last two pieces are things which I bought during our trip to Joker. On the way to the bus, we stopped at C&A, where I took off a beautiful gray warm dress and then bought my dream longer jacket in Gate. It was a bit more expensive, but when I ser up client card I had discount. How do you like my things??? I hope that I'm not the only shopaholic here. :)
 

9 komentářů:

  1. Ty vosky si taky pravidelně každý rok před Vánoci v dm kupuji. Jsou skvělé a nádherně voní :) A sako se mi moc líbí. Taky by se mi podobné hodilo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty jsou super a sako vypadá taky pěkně.
    Na rámečky se dojdu do Pepca podívat. Nutně jeden potřebuju - jen větší formát...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty tam mají určitě také a hlavně je mají asi úplně nejlevnější :)

      Vymazat