...: Můj boj s ekzémem/ my fight with eczema

pátek 6. března 2020

Můj boj s ekzémem/ my fight with eczema

Od dětství jsem trpěla atopickým ekzémem, můj nejlepší přítel místo ovoce, plného céček byla paprika a moje vana se neobešla bez speciální emulze pro ekzematickou pokožku. Proti svědění jsem polykala kapky fenistilu a patlala se speciálním chladivým krémem - ambidermanem z lékárny. Během růstu mě ekzém opustil, avšak pár let zpět se znovu objevil. Naštěstí jim trpím pouze v zimním období. Jelikož má pokožka je svědivá, často suchá a problematická (převážně v oblasti lýtek a dekoltu), začala jsem opět používat bílou chladivou mast z lékárny, navíc jsem dostala předepsanou hormonální mast, kterou použiji, když už fakt hoří.  Ale jelikož se chci natírat i v době, kdy je pokožka relativně zklidněná, vyhledávám přípravky, které mi jsou na pokožku příjemné a jsou vhodné pro tuto problematiku.

Since childhood I have suffered from atopic eczema, my best friend instead of fruit, full of vitamin C was red pepper and my bath could not do without a special emulsion for eczematic skin. Against itching, I swallowed drops of Fenistil and I used a special cooling cream - Ambiderman from the pharmacy. During the growth, eczema left me, but it reappeared a few years back. Fortunately, I suffer by it only in winter. Since my skin is itchy, often dry and problematic (mostly in the area of ​​calfes and neckline), I started to use white cooling ointment from the pharmacy again, and I got the prescribed hormonal ointment, which I use when it is really problem.  When the skin is relatively calm, I look for products that are nice on my skin and are suitable for this issue.

V nedávné době, když jsem projížděla stránky Saloosu abych si vybrala další produkt, který vám představím, mě zaujal olejíček Atopikderm, který je zaměřený na pleť se sklonem k tomuto onemocnění.
Olejíček se nachází ve skleněné lahvičce, je žluté olejovité barvy a má nasládlou atypickou vůni, kterou nedokážu přesněji k něčemu přirovnat. Vůně není vtíravá, je příjemná. Jelikož se jedná o olejíček, na rozdíl od různých krémů chvíli trvá, než se vstřebá do kůže.

Recently, as I drove through the Saloos website to pick another product I would like to present, I was intrigued by the Atopikderm oil, which is focused on skin prone to this disease.
The oil is in a glass vial, it is a yellow, It has oily color and has a sweet smell, atypical smell that I can't compare more precisely to something. The smell  is pleasant

Jak jsem již zmiňovala, olejíček používám na problematická místa, kde se mi tvoří ekzém. Olej pokožku krásně promastí, dodá živiny vysušené pokožce, je příjemný a nedráždí, čehož si nadmíru cením.

As I mentioned, I use oil for problematic places where I develop eczema. Oil will grease the skin beautifully, supply nutrients to the dried skin, it is pleasant and does not irritate, which I greatly appreciate.
Popisek od Saloosu/ Description by Saloos: 
Blahodárně působí na přesušenou, namáhanou, popraskanou i jinak problematickou pokožku. Směs vybraných bio olejů kůži dokonale promašťuje, zvláčňuje a pomáhá jí udržovat její zdravý vzhled. O pokožku intenzivně pečuje, vyživuje ji a regeneruje nejen při potížích, ale i v klidovém období, kdy je nutno pokračovat v intenzivní v péči. Díky více nenasycené mastné kyselině gamalinolenové (pupalkový a brutnákový olej) je vynikající i k regeneraci citlivé pokožky. Čistý přírodní bioprodukt.

It has a beneficial effect on dried, stressed, cracked and otherwise problematic skin. The blend of selected organic oils perfectly lubricates, softens and helps keep the skin healthy. It intensively cares for the skin, nourishes it and regenerates it not only in case of problems, but also in the rest period, when it is necessary to continue intensive care. Thanks to the more unsaturated fatty acid gamalinolenic acid (evening primrose and borage oil) it is also excellent for the regeneration of sensitive skin. Pure natural organic product



Olejíček naleznete k zakoupení přímo na oficiálních stránkách Saloosu
This oil you can buy on Saloos website. 

3 komentáře:

  1. Na produkty od Saloosu jsem slyšela hodně pozitivních recenzí. Já od této firmy používám jen aromaoleje do aromalampy, s těmi jsem spokojenu. Kosmetické produkty jsem zatím nezkoušela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jich mám pár také, dostla jsem v rámci spolupráce, ale jsem z nich tak nadšená, že koupím i mimo ní, jakmile mi dojdou :) Pokud budeš mít chuť a možnost určitě vyzkoušej :)

      Vymazat
  2. Saloos mám taky ráda. Ty olejíčky jsou super, pravidelně je používám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat