...: Růžové džíny a další kousky /Femmeluxefinery/, pink jeans and so on...

pondělí 27. července 2020

Růžové džíny a další kousky /Femmeluxefinery/, pink jeans and so on...

Přeji vám krásné slunečné pondělí, již před dovolenou mi přišel další balíček ze stránky femmeluxefinery.com. Pro připomenutí, jedná se o britskou stránku e-shopu se zaměřením na dámské oblečení v luxusnějším stylu. Články se všemi kousky můžete najít na mém blogu pod štítkem spolupráce
https://femmeluxefinery.co.uk/products/pink-high-waisted-skinny-leg-denim-jeans-maeTentokrát jsem chtěla vyzkoušet i něco nového, z toho důvodu jsem sáhla po highwaist jeans v růžové barvě, bohužel v černé na výběr již nebyly. Co se týká materiálu je elastický, pružný a příjemný, co se týká střihu, představovala bych si ještě na moji postavu trochu vyšší. Jeansy stojí kolem 16 liber.. 

I wish you a beautiful sunny Monday, before the holiday I received another package from the website femmeluxefinery.com. As a reminder, this is a British website e-shop focusing on women's clothing in a more luxurious style. You can find articles with all the pieces on my blog under the collaboration label.
This time I wanted to try something new, that's why I reached for highwaist jeans in pink, unfortunately they were no longer available in black. As for the material it is elastic,  pleasant in terms of cut, I would imagine even a little taller for my figure. Jeans cost around £ 16 ..
https://femmeluxefinery.co.uk/products/pink-high-waisted-skinny-leg-denim-jeans-mae



Dalším kouskem je sestava z kolekce loungewear. Jedná se o set složeného z trička s delším rukávem a kalhot, vše je v lesklém stylu, velmi pohodlném a volné triko se dá stáhnout páskem. Tuto sadu si vybrala moje sestra a je s ní spokojená. Cena setu je kolem 20 liber. 

Another piece is a set from the loungwear collection. This is a set consisting of a T-shirt with longer sleeves and trousers, everything is in a shiny style, very comfortable and a loose T-shirt has a belt. This set was chosen by my sister and she is satisfied with it. The price of the set is around 20 pounds.
 

https://femmeluxefinery.co.uk/products/grey-ribbed-belted-loungewear-set-asia
https://femmeluxefinery.co.uk/products/grey-ribbed-belted-loungewear-set-asia

Opět jsem si zkusila objednat šaty, tentokrát s moderním šifonovým rukávem, co se týká šatů tak na mou postavu je to absolutní přešlap, šaty mi nesedí, nevypadají na mně moc pěkně, ale jinak jako takové je můžu také doporučit, odpovídají přesně tomu, co jsem objednávala. Šaty jsou stojí kolem 16 liber, pokud se vám líbí, přidám je za nějakou slušnou cenu na Vinted. :) 

I tried to order a dress again, this time with a modern chiffon sleeve, as far as the dress is concerned, it's not good dress for me, they don't look very nice on me, but otherwise as such I can also recommend them, they correspond exactly to what I ordered. The dresses cost around £ 16.
https://femmeluxefinery.co.uk/products/pink-one-shoulder-organza-balloon-sleeve-mini-dress-shayne 

https://femmeluxefinery.co.uk/products/pink-one-shoulder-organza-balloon-sleeve-mini-dress-shayne

Posledním kouskem je černý cropp top se zajímavým výstřihem. Velikost cropp topu sedí, je přesně podle obrázku a materiál je poměrně pevný, neprodyšný. Jinak je celkem fajn. Triko stojí kolem 7 liber.

The last piece is a black cropp top with an interesting neckline. The size of the cropp top fits, is exactly like on pictures on websites of e-shop and the material is relatively strong. Otherwise it's quite nice. The t-shirt costs around £ 7.
https://femmeluxefinery.co.uk/search?view=results&q=Black+V+Neck+Short+Sleeve+T-Shirt+-+Alayahttps://femmeluxefinery.co.uk/search?view=results&q=Black+V+Neck+Short+Sleeve+T-Shirt+-+Alaya

Další důležité odkazy/ next important links: 

9 komentářů:

  1. Tyjo, tak já musím říct, že jsem si doma nakonec docela zvykla a že mi bude docela chybět to nic nedělání.. :D :D
    Pěkný výběr barev. Mám ráda růžovou, šedou i černou. Ale za mě asi vedou ty šaty. 😃

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi šedivé triko ze setu, ale nosila bych ho k jiným kalhotám :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké kousky! Škoda, že ti ty šaty nesedí, to mě vždycky naštve když si něco objednám a pak mi to není.

    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne kúsky. Mne sa najviac páčia tie šaty. Škoda no že ti nesadli lebo sú naozaj krásne a teraz do tých horúcich dní by boli super

    TEHOTENSKÁ MÓDA

    OdpovědětVymazat
  5. Za mě nejlepší rozhodně džíny. :) Takové růžové by se mi taky líbily. :3

    OdpovědětVymazat
  6. Nice choice!  Looks awesome!    

    OdpovědětVymazat