...: Černá barva a černé šaty/ black colour and black dress/ Schwarzes Kleid

pátek 25. září 2020

Černá barva a černé šaty/ black colour and black dress/ Schwarzes Kleid

Miluji černou. Je to barva, která nikdy nevyjde z módy. Barva, která ničím nevyniká, a přesto je jednou z nejuniverzálnějších barev vůbec. Barva, která mnohé věci skryje, ale i barva, ve které se v letních dnech na sluníčku upečete. Ačkoliv mám oblíbenější jiné barvy, černa je pokaždé v mém hledáčku na vrcholu, protože v ničem jiném se necítím tak svá, jako právě v této barvě. Ano možná barva smutku, ale pro mě i barva radosti, že mi něco sluší, protože černých věcí mi sluší prostě nejvíc. 

I love black. It's a color that never goes out of style. A color that excels not at all, and yet is one of the most universal colors ever. A color that hides many things, but also a color in which you bake in the summer sun. Although I have other colors more popular, black is always at the top of my viewfinder, because I don't feel as good in anything else as it is in this color. Yes, maybe it is the color of sadness, but for me also it is the color of joy I look in some clothes good, because I think that I look good in every black pieces.

Ich liebe schwarz. Diese Farbe wird immer in Mode sein. Es ist die Farbe der Traurigkeit, aber auch der Freude, denn diese Farbe deckt Unvollkommenheiten am Körper ab, so dass ich die meisten meiner Kleider in dieser Farbe habe. Sehen Sie das schwarze Kleid auf den Fotos? Ich brauchte diese Kleid. Das Kleid ist bequem und ich fühle mich sexy in das. Ich habe das Kleid bei C&A in Stuttgart gekauft.

 Dress: C&A, shoes: Santé (healthy shoes), sunglasses: Pepco

Tento rok jsem vyhodila moje nejmilovanější a jediné černé šaty z Tally Wejllu, jediné, co měli pro mě tak akorát výstřih, možná trochu víc extravagantní, ale cítila jsem se v nich prostě božsky, tyto šaty to se mnou táhly od prváku od gymplu až doteď. Byla jsem z toho skleslá a nutně potřebovala náhradu, kterou budu nosit na podobné příležitosti jako původní šaty. Šaty, které budou letní, ne moc dlouhé, ne moc krátké a budu si v nich připadat sexy. A právě takové šaty, i když naprosto odlišné, jsem našla ve Stuttgartu v C&A

This year I threw away my most beloved and only black dress from Tally Wejll, it has a good neckline for me, maybe a little more extravagant, but I felt just divine in them, these dresses have been with me since first year on gymnasium until now . I was depressed and needed a replacement that I would wear for similar occasions as the original dress. Dresses that will be summer, not too long, not too short and I will feel sexy in them. And just such a dress, although completely different, I found in Stuttgart at C&A.

Šaty i když jsou ve velikosti S mi sedí dokonale a mám z nich strašnou radost, popravdě nebyly ani moc drahé. něco do 10 eur? Už si nevzpomínám. Každopádně můj hon za černými šaty byl dokončen a jsem spokojená, že mám další kousek na příští léto. 

The dress, even though it is in size S, fits me perfectly and I am very happy with it, it was not really expensive either. anything up to 10 euros? I don't remember anymore. Anyway, my hunt for the black dress has been completed and I'm happy to have another piece for next summer.



30 komentářů:

  1. Áno ano, čierna je top. Aj moja naj a cítim sa v nej najlepšie. Roky som sa snažila obliekat do farieb, kombinovala, skušala, lebo ved vraj som mlada, tak prečo chodit stále v čiernej? No aj tak som k nej vždy vrátila.. a čím dalej viac ju nosim v roznych kombinaciach

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, já snad nemám outfit, kde by alespoň kousek černé nebylo :)

      Vymazat
  2. Dobrý kup. Taky mám černou ráda, dobře se kombinuje s ostatními barvami.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý kup :) Já mám jediné černé šaty z Kosova za 6 Euro a dobrý na nich je, že i když jsem přibrala, tak se do nich stále vlezu! :D

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  4. Černou barvu často nenosím, ale dobře se kombinuje. Já mám ráda veselé barvičky. Šaty jsou krásné.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Také si kupuju ráda černé šaty, mám jich doma asi pět, jsou letní :D Ale i jinak preferuju tmavší barvy, mám ráda vínovou, nebo fialovou :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tie sú nádherné <3 Veľmi ti pristanú :)

    xoxo | Mona from https://lipstickverse.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Es sieht toll aus zu Deinen leuchtend roten Haaren! Schwarz "deckt Unvollkommenheiten am Körper ab" - welche Unvollkommenheiten denn???
    Liebe Grüße, Maren

    OdpovědětVymazat
  8. Wonderful dress, u look really perfect!  

    OdpovědětVymazat
  9. Příště můžeš napravit a navštívit waf waf rozhodně doporučuji. Ty jo tak to bydlíš dost blízko, navíc ve Velmezu žije moje nevlastní sestra. :) Svět je malý. Šaty ti moc sluší, černá je elegantní barva kterou nelze nic zkazit, pěkně ti přistanou s účesem. Meliss

    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Such a lovely little black dress and suits you beautifully.

    https://missymayification.co.uk

    OdpovědětVymazat
  11. Já si všímám, že jak léta plynou, nosím stále více a více černé, hlavně poslední dva roky... a to jsem to ani neplánovala :D I když barevných triček se nikdy nevzdám, něco na té černé holt je. Jinak krásné šaty!

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Tak s černou barvou to máme stejně. :) Šaty ti sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Černý šaty jsou prostě klasika, který doma musíme mít snad každá. Já si vždycky říkám, jak už moje černá éra odešla a že už teď nosím mnohem barevnější věci, ale pak se podívám do skříně a stejně ta černá pořád převyšuje.. :D no jo holt je to oblíbená barva více z nás.. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Yes, Black is so versatile! You look cute in the black dress.xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  15. Fakt Ti ty šaty moc sluší :) Já mám černé šaty jenom jedny a jsou na ramínka, takže spíš na léto než nějaké společenské akce. Původně jsem si černé chtěla kupovat na státnice, ale pak nám bylo doporučeno se vyvarovat černé barvě, tak jsem si koupila červené :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  16. Moc ti to sluší, já se v černé taky cítím nejlépe! :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  17. I agree. Black is an eternal classic. You look lovely in this black dress!

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem dřív nenosila snad ani žádnou jinou barvu než černou, teď se jí už ale spíše vyhýbám :) Tobě ale moc sluší :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  19. Souhlasím, černá je klasika. Dříve v mém šatníku i převládala, ale poslední dobou tam občas šoupnu nějakou barvičku :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Černé šaty jsou klasika, nikdy neomrzí a přijde mi, že sluší opravdu každému. :))

    OdpovědětVymazat
  21. Já si bez malých černých nedovedu představit jediný šatník! :) sluší ti :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  22. Beautiful dress. Having a black one in your closet is a definite must.

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  23. Také miluji černou. Miluji všechny barvy - te´d už, když jsem vyrostla z gothické puberty :D - ale černá mi byla vždy nejbližší a jinou barvu si na sebe nevezmu, ne jako hlavní.Černá je totiž velmi lichotivá, ale člověk ji musí umět sladit dobrým střihem, líčením, doplňky i účesem, jinak v ní zanikne.

    OdpovědětVymazat
  24. Černá je skvělá! Nosím ji často. :)) Ale ráda ji kombinuju třeba s bílou, nebo i jinými barvami. :)
    Šaty vypadají skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
  25. Souhlasím černá barva by měla být jedním ze základních kousků v šatníku. u mě dokonce převládá, miluji ji a také ji proto nejraději nosím.

    Naklíčené banánové lívance

    OdpovědětVymazat