...: Co jsem koupila v Německu?

sobota 19. září 2020

Co jsem koupila v Německu?

Už jste viděli nové video? Celých 5 dní je již online na mém YouTube kanále. :) Pokud jezdíte do Německa, co rádi nakupujete vy?




6 komentářů:

  1. Taky jsem parkrat byla v cizine v Primarku. :) Bez magnetku bych nemohla odjez z ciziny. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten set náušnic se mi moc líbí, také bych po něm sáhla. :) I ty dobroty určitě nejsou špatné! :D :))

    OdpovědětVymazat
  3. My nakupujeme zásadně německé jídlo - táta v Německu pracje, tak máme zdroj dobrot přímo :)

    OdpovědětVymazat
  4. V Německu jsem nikdy na nákupech nebyla, mám to šíleně daleko. Ale kdyby byla jednou možnost, jako první bych šla do DMka a Primarku :-)

    OdpovědětVymazat
  5. V Německu jsem nikdy nenakupovala... A ty černé basic šaty z CA jsou krásné!

    OdpovědětVymazat
  6. Lovely haul. Love the cute city magnets to remind you of your trip.

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat