...: ZAMILOVANÁ DO CK/ In love with CK/ Verliebt in Calvin Klein.

neděle 8. listopadu 2020

ZAMILOVANÁ DO CK/ In love with CK/ Verliebt in Calvin Klein.

Léta jsem odolávala dražšímu a značkovému oblečení, můj největší odvaz bylo triko Adidas, koupené vakci vHervisu... ale člověk, jak stárne, jeho vkus a vlastně téměř vše se mění. Postupně jsem začala vyhazovat stará a barevně přeplácaná trika a můj vkus přesměrovala spíše na jednodušší kousky. Kousky, co jsou pohodlné, něčím originální, ale hodí se i do práce. Stylově jsem se nevyhradila, ale spíše barevně, vzorově.  

For years I resisted more expensive and branded clothing, my biggest courage was the Adidas T-shirt, bought in discounts at Hervis... but as you get older you change yourself and, in fact, almost everything change. Gradually, I started throwing away old and colorfully overpaid T-shirts and redirected my taste to simpler pieces. And now I like pieces that are comfortable, something original, but also suitable for work.

Ich mochte die farbenfrohen Klamotten mit dem Aufdruck, aber jetzt bevorzuge ich Klamotten, die einfach und bequem sind und die ich für Sport, mit Freunden und für die Arbeit anziehen kann.

 

 Hledala jsem spoustu trik, které budou pohodlné, jednoduché, budou se hodit do práce pod sako, ale i třeba na vejlet spřáteli, či letní dovolenou a právě tohle pro mě splňuje značka Calvin Klein, do které jsem se zamilovala asi před dvěma lety a vloni touto dobou jsem si koupila mé první tričko.Ačkoliv se mi investovat do trika nechtělo... 600 korun za obyč triko jen slogem mi přišlo proti jiným tričkům dost drahé, jsem ráda, že jsem ho koupila, protože je bavlna a bavlna. Na dotek je materiálově jemnější a příjemnější než jakýkoliv jiný levnější kousek, který v šatníku mám.  
 
I was looking for a lot of t-shirts that will be comfortable, simple, will be good for wearing in work under a jacket, but also for meeting with friends or a summer vacation, and this is exactly what means Calvin Klein for me, which I fell in love with about two years ago. My first t-shirt I bought last years in this time. Although I didn't want toinvest in a T-shirt -600 crowns (16 euros) for the usual T-shirt with the logo and it was quite expensive compared to other T-shirts, I'm glad I bought it because it's really cotton. It is materially softer and more pleasant to the touch than any other cheaper pieces which I have in my wardrobe.
 
Komfort werden für mich von der Marke Calvin Klein erfüllt. Ich habe letztes Jahr mein erstes T-Shirt gekauft und es ist unglaublich, Baumwolle und besser als die meisten "Baumwoll" T-shirt in meinem Schrank.
 

 
Během roku jsem se postupně od triček prokousala přes spodní prádlo až k šatům, které jsem si pořídila naposled v létě. Od té doby jsem si dala zákaz sCK. Nicméně, díky skvělému e-shopu Trenyrkarna.cz se spodním prádlem, jsem ve své vlastní CK kolekci začala pokračovat. Na e-shopu, který se zaměřuje na kvalitní značkové prádlo (Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Victorie Secret...) jsem si vybrala výhodný balíček se třemi kusy kalhotek jen za 1140 a vzhledem k tomu, že už přes rok se cenami u těchto značek zabývám, musím uznat, že mi připadá cena celkem příjemná.  
 
During the year, I gradually buy things from T-shirts to underwear and to the dresses which I bought last time in the summer. Since then, I stopped shopping. However, thanks to a great e-shop with underwear, I started continuing my own CK collection. In the e-shop Trenyrkarna.cz, which focuses on quality branded underwear (CK, Tommy Hilfiger, Victoria Secret...), I chose a convenient package with three pieces of panties for only 1140, and given that I have been dealing with prices for these brands, I must admit that I tink that the price quite pleasant.
 
In einem Jahr kaufte ich ein T-Shirt, Unterwäsche und ein Calvin Klein-Sommerkleid. Ich habe seitdem nichts mehr gekauft. Jetzt habe ich ein großartiges Angebot für die Auswahl von Unterwäsche aus einem E-Shop Trenyrkarna.cz erhalten, der Luxus-Markenunterwäsche verkauft. (Calvin Klein, Tommy Hifliger, Victoria Secret.) Im E-Shop habe ich drei Höschen für 1140 Kronen (42 Euro) ausgewählt. Ich finde den Preis für drei Höschen sehr gut.

 
Kalhotky jsem si zvolila ve třech barvách v bílé, šedé a včerné ve stylu bikiny s tlustší gumou a logem Calvina. Kalhotky, stejně jak vše od CK jsou velice příjemné, pohodlné a na dotek bavlněné. Mohu jedině doporučit.  
 
I chose the panties in three colors in white, gray and black in the style of a bikini with a thickerrubber and the Calvin Klein logo. The panties, as well as everything from CK, are very pleasant, comfortable and cotton to the touch. I can only recommend. 
 
Ich habe Höschen in drei Farben, weiß, grau und schwarz. Das Höschen hat einen dicken Gummi mit demCK-Logo und ist aus Baumwolle und sehr bequem. Ich kann den E-Shop weiterempfehlen.
 

Jinak od Trenýrkárny jsem dostala 2 slevové poukazy na 200 korun dolů při nákupu na 999, pokud by měl někdo zájem o poukaz, napište mi prosím na email: somethingbykate@seznam.cz, kód obdrží první tři zájemci.
 

13 komentářů:

  1. Amazing post honey! Really great!
    Kisses from Poland :*

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se libí spodní prádlo od této znacky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Interesting post my dear, thank you for sharing )  

    OdpovědětVymazat
  4. Calvin Klain má celkem hezké oblečení, ale já tedy pořád ještě nedospěla k tomu dát za jedno tričko 600, pro mě je to pořád moc :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je to stále také ještě dost a to bylo moje první tričko v akci :) Nejlépe se tato značka kupuje buď v akcích, nebo se slevovými kódy, či přes fb z outletu a nebo Vinted... Nicméně i to triko za 600 je super a jsem ráda, že jsem do něj tolik vrazila, ale bylo to tím, že jsem bla zrovna v nákupní mánii a jela jsem před Vánoci utratit a udělat si radost.

      Vymazat
  5. Já od téhle značky ještě pořád nic nemám, ale jednou se na to taky chystám :)

    OdpovědětVymazat
  6. Se značkou nemám žádné zkušenosti, moc se mi líbí to bílé tričko ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ck je oblíbená značka mého syna :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já taky kdysi nosívala i barevné kousky, ale teď už mám ráda jednoduché oblečení i co se týče barev. :) Od CK nic nemám :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem si spodní prádlo od CK koupila nedávno a jsem moc spokojená. Moc si nepotrpím na umělé materiály, a tak mě těší, když seženu pěkné bavlněné spodní prádlo s vysokou kvalitou. A klidně si za to připlatím :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  10. Prádlo od CK mám v plánu si pořídit už hoodně dlouho, snad si konečně udělám také radost. :D :)

    OdpovědětVymazat