...: FOTOKNIHA/ PHOTO BOOK/ FOTOBUCH

úterý 22. prosince 2020

FOTOKNIHA/ PHOTO BOOK/ FOTOBUCH

Jak jsem slíbila, tak i konám... k mému listopadovému svátku jsem si nadělila fotoknihu. Poprvé se nejednalo o propagaci knih od Sall digital, ale o mou vlastí investici. Přes portál slevomat jsem si koupila slevový kód na stránku Colorland. Na slevomatu mě stál poukaz na 60 stran kolem 400 korun. Nicméně při nákupu přímo na webovkách, vás stejný počet stran vyjde kolem 1000 korun. Nad tvorbou knihy jsem seděla čtyři dny a myslím, že se mi kniha celkem povedla.

As I promised, I will show you my photo book today. I added the photo book to my November name day. I bought a discount code on the Colorland website through the discount portal. On the discount machine, I had a voucher for 60 pages around 400 Czech crowns. However, when shopping directly on the website, the same number of pages will cost you around 1000 Czech crowns. I created the book for four days and I am quite happy with it. 

Wie versprochen habe ich Ihnen heute mein Fotobuch zeige. Ich habe das Fotobuch mir zu meinem November-Namenstag gegeben. Ich habe einen Rabattcode auf der Colorland-Website über das Rabattportal gekauft. Auf dem Rabattautomaten hatte ich einen Gutschein für 60 Seiten um 400 tschechische Kronen. Wenn Sie jedoch direkt auf der Website einkaufen, kostet die gleiche Anzahl von Seiten etwa 1000 tschechische Kronen. Ich habe das Buch vier Tage lang gemacht und bin sehr zufrieden damit.

Knihu jsem volila v základním provedení s leskem a s kódem na poslední stránce. Na některých stranách jsem volila rozvržení fotek, které mi nabízel internetový editor a některé jsem si upravila sama.

I chose the book in the basic version with gloss and code on the last page. On some pages I chose the layout of the photos offered by  internet editor and some photos I adjusted myself. 

Ich habe das Buch in der Basisversion mit Glanz und Code auf der letzten Seite ausgewählt. Auf einigen Seiten habe ich das Layout der von meinem Internet-Editor angebotenen Fotos ausgewählt und auf einigen Seiten selbst angepasst.

Celou fotoknihu jsem tématicky volila do mých zážitků od léta 2019 do října 2020. Zahrnuje Rakousko, Německo, Itálii, Dubaj, Bulharsko, ale také i cesty s přáteli po Česku, loňské Vánoce a další momentky z mého života

A theme of my photobook is life - my experiences from the summer 2019 to October 2020. . It includes Austria, Germany, Italy, Dubai, Bulgaria, but also trips with friends around the Czech Republic, last Christmas and other moments from my life. 

Ein Thema meines Fotobuchs ist das Leben - meine Erfahrungen vom Sommer 2019 bis Oktober 2020 .. Es umfasst Österreich, Deutschland, Italien, Dubai, Bulgarien, aber auch Reisen mit Freunden in der Tschechischen Republik, letzte 

Weihnachten und andere Momente aus meinem Leben.



5 komentářů:

  1. To je nádherný nápad na dárek, takové vzpomínky jsou k nezaplacení! :)

    OdpovědětVymazat
  2. The album is so cute! Such a great present to give!

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá nádherně, máš aspoň krásné vzpomínky. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Fotoknížky jsou fajn - dneska má člověk většinu fotek v PC a někdy je fajn zalistovat výběrem. My máme doma dvě - jednu z dovolené ve Slovenském ráji, druhou z výletů v předloňském roce - nechávala jsem je dělat jako dárek pro manžela k Vánocům. Loni a letos jsem to nestihla (zvládla jsem jen fotokalendář pro mámu) a docela mne to mrzí.

    OdpovědětVymazat