...: PŘEKVAPENÍ/ SURPRISE/ die Überraschung

úterý 8. prosince 2020

PŘEKVAPENÍ/ SURPRISE/ die Überraschung

Byl pátek, kdy mi volal kurýr ze zásilkovny, že mi veze balíček. V té době jsem se nacházela asi 50 kilometrů od našeho města, někde v centru Brna, kam jsme vyrazili na výlet (ale o tom vám povím jindy). Netušila jsem, co mi kurýr veze a už vůbec jsem nevěděla, jak tuto prekérní situaci vyřešit. Nakonec jsme se domluvili, že mi balíček doručí na nejbližší pobočku zásilkovny a poté dá na vědomí. S tímto řešením jsem doposud neměla žádné zkušenosti a očekávala jsem SMS o novém místě zásilky, která ne a ne přijít...

It was Friday when a courier from the delivery center called thet he had for me package. At that time I was 50 kilometers from our city, somewhere in the center of Brno, where we went on a trip. I didn't know what the courier had for me and I didn't know how to handle this situation. In the end, we agreed that he would deliver the package to the nearest the delivery center and then send me an SMS. I had no experience with this solution and I was expecting an SMS about a new place of shipment that he did not sent me. 

Ein Zustellkurier rief mich am Freitag an und sagte, er hätte ein Paket für mich. Ich wusste nicht, was in dem Paket war. Zu dieser Zeit war ich 50 Kilometer von unserer Stadt entfernt, irgendwo im Zentrum von Brno, wo wir einen Ausflug machten. Ich wusste nicht, was der Kurier für mich hatte und ich wusste nicht, wie ich mit dieser Situation umgehen sollte. Am Ende waren wir uns einig, dass er das Paket zum nächstgelegenen Lieferzentrum liefern und mir dann eine SMS senden würde. Ich hatte keine Erfahrung mit dieser Lösung und erwartete eine SMS über einen neuen Versandort, die er mir nicht geschickt hatte.

Domů jsem dorazila po 8. večer a zrovna v tu dobu, kdy jsme začali vybalovat věci z tašek, zazvonila sousedka, která se zcela náhodně střetla s kurýrem a balíček převzala. Byla jsem překvapená už jen z pohledu na obrovskou vánočně zdobenou krabici. A největší nadšení přišlo až při spatření obsahu. Dostala jsem úžasný a nádherný box od Elnina... a uvnitř se skrývala naprostá dokonalost v podobě setu od HUGO BOSS!!! Nikdy v životě jsem takový set nedostala, úžasná vůně a navíc ještě vyšperkovaná k dokonalosti tím vším balením k tomu. No co vám budu povídat, měla jsem z toho všeho předčasné Vánoce.  Jak celé balení vypadalo jste mohli vidět u mě na stories @somethingbykate.

I arrived home after 8 pm. We started unpacking and the neighbor rang. Our neighbor told us she met a courier and he gave her a package for me. I was surprised, the neighbor was holding a huge Christmas decorated box. And the biggest surprise was inside. After opening the box, I saw a beautiful box from the Elnino e-shop and inside was a HUGO BOSS set. I've never gotten such a box. The scent is amazing and  in a beautiful package. At that moment, I felt like I was at Christmas. You could see the whole package in my stories on the instragram @somethingbykate 

Ich kam nach 20 Uhr zu Hause an. Wir fingen an auszupacken und der Nachbar klingelte. Unser Nachbar sagte uns, sie habe einen Kurier getroffen und er habe ihr ein Paket für mich gegeben. Ich war überrascht, der Nachbar hielt eine riesige weihnachtlich geschmückte Schachtel in der Hand. Und die größte Überraschung war drinnen. Nachdem ich die Schachtel geöffnet hatte, sah ich eine schöne Schachtel aus dem Elnino E-Shop und darin befand sich ein HUGO BOSS Set. Ich habe noch nie eine solche Schachtel bekommen. Der Duft ist unglaublich und in einer schönen Verpackung. In diesem Moment fühlte ich mich wie zu Weihnachten. Sie konnten das ganze Paket in meinen Geschichten auf dem instragram @somethingbykate sehen

Tímto ještě jednou děkuji Elninu za dáreček a pěkné PF přání. A pro vás mám tip, pokud ještě sháníte dárky na poslední chvíli a chtěli by jste nějakou pěknou vůni, nenechte se zmást cenami v drogériích, právě na Elninu jsou ceny ještě lepší, k porovnání stačí například parfémovaná voda I am your od Guess, která je nyní v drogériích za "výhodné" ceny. :) 

Thanks again to Elnino for the present. 

Nochmals vielen Dank an Elnino für das Geschenk.

7 komentářů:

  1. Omg should smell amazingly! <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi tenhle balíček přišel a bylo to moc krásné překvapení.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Věřím, že takový krásný dárek vyvolal nadšení - taky by mne potěšil. Sada vypadá moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký dárek, vůně musí být příjemná - ať ti dělá radost! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Takový nečekaný dáreček, to je super :)

    OdpovědětVymazat