...: VÁNOCE/ CHRISTMAS/ WEIHNACHTEN 2020

čtvrtek 31. prosince 2020

VÁNOCE/ CHRISTMAS/ WEIHNACHTEN 2020

Celé vánoční období se neslo ve zcela jiném duchu. Jednak skrze zvláštní i nezvláštní omezení, která souvisí s neustále "propagovanou" nemocí. Ale i proto, že jsem opravdu po dlouhé době byla single a hlavně s "čistou" hlavou. A ačkoliv mi chyběly trhy, výlet do zahraničí, tradiční setkání s kamarádkami v restauraci a pracovní vánoční obědVánoce jsem si užila.  Doma jsme měly 7 druhů cukroví. Zamilovala jsem si vánoční světýlka. Na poslední chvíli jsem sdílela vlogmas na mém YouTube. Došly mi všechny dárky pro mé milované osoby. 

Christmas time was different than in previous years. Due to coronavirus and strange restrictions. But also because I was single after a long time and I felt relatively good. And although I missed the Christmas markets, a trip abroad, a traditional meeting with friends in a restaurant and a Christmas business lunch, I enjoyed the Christmas season. We prepared 7 types of christmas cookies. I fell in love with Christmas lights. I was sharing videos on my YouTube channel at the last minute. And I received all the gifts for my loved persons. 

Die Weihnachtszeit war anders als in den Vorjahren. Wegen Coronavirus und seltsamen Einschränkungen. Aber auch, weil ich nach langer Zeit Single war und mich relativ gut fühlte. Und obwohl ich die Weihnachtsmärkte, eine Auslandsreise, ein traditionelles Treffen mit Freunden in einem Restaurant und ein Weihnachtsgeschäftsessen verpasst habe, habe ich die Weihnachtszeit genossen. Wir haben 7 Arten von Weihnachtsplätzchen vorbereitet. Ich habe mich in Weihnachtslichter verliebt. Ich habe in letzter Minute Videos auf meinem YouTube-Kanal geteilt. Und ich erhielt alle Geschenke für meine Lieben.

A i přesto, že jsme během Štědrého dne měli pár nehod. Začal nám padat strom. Taťka vylil kečup a má sestra se nevyspala zrovna do růžova. Byl to skvělý den. K snídani byla vánočka, k obědu rybí polévka. Před obědem jsme zdobili stromeček. Po obědě jsme se dívali na filmy, jeli pro Betlémské světlo a dali si úžasnou večeři, kterou připravovala moje maminka. A  během dne jsme si vyměnily dárky s přáteli a přinesly dárky dědovi. :)

We had a few accidents during Christmas Day. Our tree started to fall. Dad spilled ketchup and my sister didn't sleep well. But It was a great day. There was sweet pastries for breakfast, fish soup for lunch. We decorated the tree before lunch. After lunch, we watched movies, went for the Bethlehem Light, and we had a wonderful dinner prepared by my mum. And during the day we exchanged gifts with friends and we brought gifts to Grandpa. :)

I následující dny byly vydařené a to i přesto, že s nejstaršími členy rodiny Vánoce probíhaly ve zcela jiném duchu než předchozí léta. Doufám, že i Vám se Vánoce vydařily.:)  

The following days were also successful, despite the fact that with the oldest members of the family, Christmas took place in a completely different spirit than in previous years. I hope you enjoyed Christmas too :)

Die folgenden Tage waren ebenfalls erfolgreich, obwohl Weihnachten mit den ältesten Familienmitgliedern in einem völlig anderen Geist als in den Vorjahren stattfand. Ich hoffe du hast auch Weihnachten genossen :)

 



10 komentářů:

  1. Je fajn, že u vás proběhly Vánoce v pohodě a užili jste si je. I u nás to tak bylo.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem se zamilovala do světýlek. Myslím, že to u vás proběhlo docela v pohodě. Já jsem si je taky užila.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek, vypadá to, že jsi měla krásné Vánoce, cukroví, hezky nazdobený stromeček, spousta dárků.. přesně jak Vánoce mají vypadat ♥ přeji hodně štěstí do nového roku ♥

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  4. To je super, že sis Vánoce užila. Já letos příliš ne, ale to nevadí :D hlavně že jsem se dobře najedla, jak sama věčně tvrdím, čím jsem starší, tím se nejvíc těším na to jídlo. :D pěkný stromeček! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dúfam, že si si Vianoce a vianočné sviatky poriadne užila a prajem všetko dobré v novom roku! :)
    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že sis Vánoce užila :) Přeju všechno nejlepší do nového roku :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to jsem ráda, že jsi měla hezké Vánoce :) Já taky :) Těch dárků! V té štamprli je vaječňák? Miluju ho! Bohužel alkohol nesmím, tak si dávám jen trošinku a ředím si ho s mlíkem.

    OdpovědětVymazat
  8. wonderful post dear! full of passion and heart!
    I always like reading your entries.
    happy New Year! first of all, a lot of health because health is the most important thing! dreams come true, lots of joy, friendship and love!
    Greetings from Poland!

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, krásný stromeček! Přeji hezký šťastný Nový rok! 😊

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělé, že sis Vánoce užila a proběhly u vás v poklidu. :))

    OdpovědětVymazat