...: Co jsem dostala k Vánocům/ what I got for Christmas/Weihnachtsgeschenke

pondělí 4. ledna 2021

Co jsem dostala k Vánocům/ what I got for Christmas/Weihnachtsgeschenke

Jelikož se Ježíšek s nadílkou totálně zbláznil a dostala jsem spoustu krásných drobných i větších dárečků, rozhodla jsem se je v blogovém článku pouze shrnout, pomoci několika fotek. Pokud chcete dárky vidět lépe, níže pod tímto příspěvek na mém blogu najdete videa, jedno v ČJ a druhé v AJ. :) Dárky jsem si vyměnila se dvěma kamarádkami, s rodiči, se sestrou, dědou a babičkou s dědou. Od prarodičů jsme dostaly finanční hotovost, takže jsem si dárky nakoupila již dříve a nechala pod stromeček zabalit. 

Because I received a lot of small and large gifts, I decided to summarize all the things here in a blog article. You can see better my gifts in the video, which is also on my blog under this post. I have videos in Czech and English. I received presents from two friends, a sister and my parents. I received money from my grandparents and bought gifts under the tree before Christmas.

Weil Ich viele kleine und große Geschenke erhalten habe, habe ich beschlossen, alle Dinge hier in einem Blog-Artikel zusammenzufassen. Sie können meine Geschenke besser im Video sehen, das sich auch in meinem Blog unter diesem Beitrag befindet. Ich habe Videos in Tschechisch und Englisch. Ich erhielt Geschenke von zwei Freunden, einer Schwester und meinen Eltern. Ich erhielt Geld von meinen Großeltern und kaufte vor Weihnachten Geschenke unter dem Baum.

 Asi vám nebudu popisovat všechny dárečky, nicméně hodně velkou radost mi udělala sada louskáčků, které jsem strašně moc chtěla a také dřevěný vláček. Myslím si, že tyto dekorace budou jednou krásné i pro mé děti, které doufám budu v budoucnu mít. 

I will not describe all the gifts to you. But, for example, I was very happy with a set of soldiers from a nutcracker and a wooden train. I think that if I will have children, they will also like these decorations.

Ich werde Ihnen nicht alle Geschenke beschreiben. Aber ich war zum Beispiel sehr zufrieden mit einer Gruppe von Soldaten und einem Holzzug. Ich denke, wenn ich Kinder haben werde, werden sie diese Dekorationen auch mögen.

Věděli jste, že Fa mají i vánoční limitovanou edici s vánočním motivem? Voní moc krásně! 

Did you know that Fa spray had also a Christmas limited edition with a Christmas motif? It smells very beautiful!

Wussten Sie, dass Fa Spray auch eine limitierte Weihnachtsedition mit Weihnachtsmotiv hat? Es riecht sehr schön!

Dalším dárkem byla kabelka, kterou jsem si objednala z Vinted jako novou, přišla v dokonalém stavu a v původním balení.. nicméně ji po pár použití popraskaly uši. Četla jsem, že to Guessky dělají. Takže z radosti se stala  i starost a přemýšlím, že uši nechám opravit (až budou obchody otevřené). 

Another gift was a handbag, which I ordered from Vinted as a new one, it came in perfect condition and in the original packaging ... however, after a few uses, the handles cracked. I read that this problem is common with Guess handbags. So, joy has become a problem, and I'm thinking of having the handles repaired (when the stores will be open).

Ein weiteres Geschenk war eine Handtasche, die ich bei Vinted als neue bestellt hatte. Sie war in einwandfreiem Zustand und in der Originalverpackung. Nach einigen Anwendungen waren die Griffe jedoch rissig. Ich habe gelesen, dass dieses Problem bei Guess-Handtaschen häufig auftritt. Freude ist also zu einem Problem geworden, und ich denke darüber nach, die Griffe reparieren zu lassen (wenn die Geschäfte geöffnet sein werden).

Jak vidíte, tak jsem dostala i spoustu věcí s vánočním motivem, který miluji! 

As you can see, I got a lot of things with christmas motif and I love them. 

Wie Sie sehen können, habe ich viele Sachen mit Weihnachtsmotiv und ich liebe sie.

Také jsem dostala spoustu věcí do domácnosti, misku, talířek, hrníček... :) 

I also got a lot of household items, a bowl, a plate a mug ... :)

Ich habe auch viele Sachen für das Hause, eine Schüssel, einen Teller und einen Becher ... :)

A co jste dostaly vy k Vánocům? Dávali jste si dárky? :)/ And what did you got for Christmas? /Und was hast du zu Weihnachten bekommen?


11 komentářů:

  1. Dostala jsi spoustu krásných dárků :) Dřevěného louskáčka bych si moc přála i já, před Vánoci jsem jednoho moc hezkého viděla v Jysku a doteď lituju, že jsem si ho nekoupila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kabelka je vážně moc pěkná! :) To popraskání uší je podle mě celkem běžné, také se mi to u pár kabelek stalo a to byly různých značek .. :/
    Krásné dárečky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Omg lots of good products! <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne darčeky. Moc sa mi páči tá šálka s nápisom coffee. Ja som od priateľa dostala instax a nikdy by som nepovedala, že sa mi to bude tak páčiť ako sa mi to páči
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  5. Tedaa, tolik krásných dárečků! :) Popraskané uši u kabelky mě mrzí, ale věřím, že se to potom podaří dobře opravit :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je krásna nadielka darčekov. My sme to tento rok nejak neprehanali s darčekmi pre dospelych, ale náš malý tak ten dostal toho kopeeec.

    OdpovědětVymazat
  7. Dostala jsi krásné dárečky, určitě tě potěšily! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kate, všimla jsem si skvělé kosmetiky ,Fàčko,Head And shoulders,Bubble bath,candle-měla jsi dárkově krásné Vánoce:-)!))))Přeji ti to.S pozdravem pí Linda Sera

      Vymazat
  8. Ty jsi toho dostala opravdu spoustu a samé hezké věci.
    Ale já si taky nemůžu stěžovat - dostala jsem letos kromě jiného hodně knížek (a to já ráda), kalendář s fotkami z našich výletů a taky krásnou červenou peněženku,

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem letos pod stromečkem našla gravel kolo. Prvně jsem si myslela že mi ho koupil přítel, ale pak se ukázalo že vzhledem k finanční situaci v rodině se na něj složila celá domácnost, vůbec mně to nevadí. O to větší radost z toho v dnešní době nelehké mám.

    OdpovědětVymazat