...: HAUL 1/2021 - oblečení, doplňky - fashion

pátek 22. ledna 2021

HAUL 1/2021 - oblečení, doplňky - fashion

Nejdříve než vám představím nový článek, ráda bych poznamenala, že články budou vycházet hlavně v týdnu a o víkendu ne. Pro ty, kdo mě sledují na YouTube, tak videa se budu snažit vydávat dvakrát týdně, někdy jen jednou, uvidím jak to do budoucna půjde. Aktuálně jsem bez zaměstnání a tak se snažím co nejvíce věnovat mému koníčku. I to je jeden z důvodu proč jsem navázala spolupráci s fotografem, od kterého jste viděli úžasné fotky a dobrá zpráva, ve focení budeme pokračovat. :) 

Before I introduce you to the new article, I would like to note that the articles will be published mainly during the week and not on weekends. I am currently unemployed and so I try to devote as much time as possible to my hobby. This is also one of the reasons why I started working with a photographer, from whom you saw amazing photos and I have a good news, we will continue to take photos. :)

Bevor ich Ihnen den neuen Artikel vorstelle, möchte ich darauf hinweisen, dass die Artikel hauptsächlich unter der Woche und nicht am Wochenende veröffentlicht werden. Ich bin derzeit arbeitslos und versuche daher, so viel Zeit wie möglich meinem Hobby zu widmen. Dies ist auch einer der Gründe, warum ich mit einem Fotografen zusammengearbeitet habe, von dem Sie tolle Fotos gesehen haben und ich habe eine gute Nachricht, wir werden weiterhin Fotos machen. :) :)

 

Zpět k článku. Článek je opět vydaný k novému videu. Dnes vám představím několik kousků oblečení a doplňků. Většinu jste asi už zde na blogu, či ve videích viděli. Spíše se jedná o takové shrnutí novinek. Před Vánoci jsem navázala spolupráci s Bezvatriko a dále s trenýrkárnou. Před Štědrým dnem jsme byly nakoupit v Jihlavě a koupila jsem si vánoční ponožky, naušnice a sako. Ponožky jsou z House? , naušnice z C&A. Pásek jsem koupila v prosinci v Brně v Reserved. Gumičky jsou z výprodejů na Gate, odtud mám i úžasnou bundu kterou brzy na mě uvidíte. 

Back to the article. Today I will introduce you to a few pieces of clothing and accessories. You have probably seen most of them here on the blog or in the videos. Rather, it is such a summary of the news. Before Christmas, I established cooperation with Bezvatriko and also with trenyrkarna.cz. Before Christmas we went shopping in Jihlava and I bought Christmas socks, earrings and a jacket. Socks are probably from House brand , earrings from C&A. I bought the belt in Reserved in Brno in December. The rubber bands are from sales at Gate, from here I also have an amazing jacket that you will soon see on me.

Zurück zum Artikel. Heute werde ich Ihnen einige Kleidungsstücke und Accessoires vorstellen. Die meisten davon haben Sie wahrscheinlich hier im Blog oder in den Videos gesehen. Es ist vielmehr eine solche Zusammenfassung der Nachrichten. Vor Weihnachten habe ich eine Zusammenarbeit mit Bezvatriko und auch mit trenyrkarna.cz aufgebaut. Vor Weihnachten gingen wir in Jihlava einkaufen und ich kaufte Weihnachtssocken, Ohrringe und eine Jacke. Socken sind wahrscheinlich von der Marke House, Ohrringe von C & A. Ich habe den Gürtel im Dezember in Reserved in Brno gekauft. Die Gummibänder stammen aus dem Verkauf bei Gate. Von hier aus habe ich auch eine tolle Jacke, die Sie bald an mir sehen werden.

 

V sekáčových úlovcích jsem vám zapomněla ukázat Sako Bety Barcley. Co jste koupily v poslední době vy? Zaujaly vás výprodeje na e-shopech?

I forgot to show you Betty Barclay's Jacket in the second hand haul. And wha did you buy?

Ich habe vergessen, Ihnen Betty Barclay Jacke aus zweiter Hand zu zeigen. Und was hast du gekauft?


20 komentářů:

  1. Trenyrkárnu mám ráda, nakupuji hlavně trenky pro pritele :)

    OdpovědětVymazat
  2. Loved the haul! Thanks for sharing! <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Roztomilé ponožky :) Ja som si ako najnovšiu vec kúpila športové legíny :D :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já takové roztomilosti miluji! :) No ty potřebuji taky...

      Vymazat
  4. Já mám teď všeho dost, tak jsem nic moc nenakupovala.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš štěstí, já co jsem doma, tak furt uklízím a zjišťuji čeho mám moc a dávám věci pryč a pak také zjišťuji, čeho mám málo...

      Vymazat
  5. No ja som naposledy nakupovala pred Vianocami začiatkom mesiaca. Odvtedy nič... a teda tento rok som si povedala, že nejdem nič kupovat.. mám plnu skrinu všetkého na xxx rokov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já také, ale dělám pravidelné čistky a obměňuji šatník... :)

      Vymazat
  6. Naposledy jsem si koupila novou knížku od Moyes a gumy na cvičení :) Výprodeje na eshopech mě nechávají zcela chladnou.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gumu mám také celkem relativně novou.:) Knihu bohužel neznám.

      Vymazat
  7. Hello!
    Amazing post Honey, really great :)
    Kisses from Poland <3

    OdpovědětVymazat
  8. Ja musím povedať, že ako je lockdown, tak nakupujem omnoho viac, pretože nikde inde peniaze nemíňam, haha, keďže sa nikam vlastne ísť nedá. Naposledy som si v HMku kúpila teplákové súpravy, nech keď už som stále doma, tak aspoň nie som v najstaršom a najhoršom oblečení, necítim sa potom dobre. Každopádne som si ich objednala k rodičom domov a tam som sa nedostala už 2 týždne, takže som ich ešte ani nevidela. Ale teším sa na ne. A ja som taká, že keď vidím výpredaj, tak si to hodinu tie veci prezerám a potom pochopím, že vôbec nemajú moju veľkosť, haha. To som potom hrozne otrávená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to znám. Já chodila do práce, ale jsem měsíc doma a nákupy mě také čím dál lákají... naštěstí teplákové soupravy a věcí na doma mám hodně, takže to mě nechává chladnou, jinak by byl plný nákupní košík. :) Tak snad ti padnou a budeš spokojená ;)

      Vymazat
  9. Z Trenýrkárny jsem objednala trenky pro přítele a je s nimi moc spokojenej :)
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat