...: OBJEDNÁVKA Z AKTINU/ Order from Aktin/ Bestellung von Aktin

úterý 2. února 2021

OBJEDNÁVKA Z AKTINU/ Order from Aktin/ Bestellung von Aktin

Krásný den, nejsem si jistá jestli jste postřehli, ale na mém kanále je nové video s nákupem z e-shopu Aktin. Kdo se už nějakou dobu pohybuje v online scéně pravděpodobně zahlédl nějakou reklamu na tento e-shop. Mezi food influencery a fitness nadšence se aktin řadí asi mezi nejznámější e-shopy. Já ho znám hlavně díky kamarádce, která z něj už několik let objednává hlavně proteiny a proteinové výrobky. Já osobně objednávky dělám asi rok a jsem spíše ve fázy zkoušení produktů. 

Between czech influencers and fitness enthusiasts, actin is probably one of the most famous e-shops. I know him mainly thanks to a friend who has been ordering mainly proteins and protein products from him for several years. I personally order from this e-shop for about a year and I am  in the testing phase of products. 

Zwischen tschechischen Influencern und Fitnessbegeisterten ist Actin wahrscheinlich einer der bekanntesten E-Shops. Ich kenne es hauptsächlich dank eines Freundes, der seit mehreren Jahren hauptsächlich Proteine und Proteinprodukte bei es bestellt. Ich persönlich bestelle seit ungefähr einem Jahr in diesem E-Shop und befinde mich in der Testphase der Produkte.

Co mohu doporučit a co chutná i mým kamarádkám jsou proteinové palačinky od Nutrendu. Chuť proteinu v nich nejde cítit, jsou rychlé na přípravu, zasytí a při cvičení, nebo jako rychlá snídaně jsou super. Navíc je lze koupit i v Bille a v některých kamenných bio produktech. Cena se pohybuje asi do 27 korun. 100% arašídové máslo jsem dříve kupovala v Kauflandu, poté jsem zkusila z DM, ale cenově mě nejlépe vychází od Gymbeam z Aktinu. Za toto malé 340g jsem dala asi 89 korun. Chipsy jsou teď velký boom, už jsem viděla jinou verzi  v běžném marketu. Tyto můžu doporučit, hodnotově jsou méně nezdravé a chuťově nepoznáte rozdíl od běžných... jen je cena vyšší. Vzorečky proteinů spíše zkouším, ten od Biotechu chutná jako milkshake, mohu doporučit. Vzorečky proteinů se pohybují dle značek... cca od 26 korun do 40. A zero calories sirup zkouším a nějak mě neoslovil :). Ten stál 89 korun. 

What I can recommend and what my friends like are protein pancakes from Nutrend. The taste of protein in them cannot be felt, they are quick to prepare, satiate and during exercise, or as a quick breakfast they are great. I used to buy 100% peanut butter in Kaufland before, then I tried it from DM, but the best is thanks to the price from Actin. Vegetable Chips are now a big boom, I've seen another version in the regular market. I can recommend these, they are less unhealthy... only the price is higher. I do like to try protein samples, the one from Biotech tastes like a milkshake, I can recommend. And I try zero calories syrup and it's not very good.

Was ich empfehlen kann und was meine Freunde mögen, sind Proteinpfannkuchen von Nutrend. Der Geschmack von Protein in ihnen ist nicht zu spüren, sie sind schnell zuzubereiten, sättigen und während des Trainings oder als schnelles Frühstück sind sie großartig. Früher habe ich in Kaufland 100% Erdnussbutter gekauft, dann habe ich es bei DM probiert, aber das Beste ist dem Preis von Actin zu verdanken. Gemüsechips sind jetzt ein großer Boom, ich habe eine andere Version auf dem regulären Markt gesehen. Ich kann diese empfehlen, sie sind weniger ungesund ... nur der Preis ist höher. Ich probiere gerne Proteinproben aus, die von Biotech schmeckt wie ein Milchshake, den ich empfehlen kann. Und ich versuche null Kalorien Sirup und es ist nicht sehr gut.


16 komentářů:

  1. Must be all the things amazing omg! <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ten arašidový krém môže byť super!
    blog sydneysleek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, ale jak je bez příchutě a jen arašídy, tak jediná to doma jím já.

      Vymazat
  3. Já se přiznám, že jsem velmi skeptická k zeleninovým chipsům - většina bývá smažená, takže mastná a nedá se tedy moc mluvit o zdravější variantě chipsů. Ráda si je občas dám jako změnu, ale nedělám si iluze, že by byly zdravější :D. Zajímavý tip jsou ty proteinové palačinky, ty asi někdy zkusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou super, miluji je. Já k nim jsem stále trohu taky skeptická, ale hodnotově trochu lépe vyjdou než ty běžné :) I když čekala bych ještě asi víc zdravější variantu...

      Vymazat
  4. Ty chipsy bych hned ochutnala. Mám ráda ty klasické, je to jako droga. :-D
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc klasiku nejsem, pouze když piji alkohol, nebo jsem na návštěvě, to pak souhlasím, nelze přestat. :D

      Vymazat
  5. Jé, aktin také znám, kdysi jsem pořád něco objednávala :D. Teď už jen tak jednou za rok proteiny :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já až pořádně prozkouším věci možná také dospěji k tomu nakoupit jednou za rok a ve větších balení, ale zatím pořádně nevím co a jak a nechce se mi investovat rovnou do balíku :D

      Vymazat
  6. Já se Aktinu zatím vyhýbám, bojím se, že jakmile bych jednou něco objednala, už bych se stala závislou :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je možný :D také jsem se jeden čas vyhýbala.

      Vymazat
  7. Na Aktinu mají skvělé produkty, také se chystám na nějaký větší nákup. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Jeeej, aj mne od nich tento týždeň prišiel nákup :) Vďaka za inšpiráciu čo objednať nabudúce :)

    OdpovědětVymazat
  9. palačinky máme taky rádi a kupujeme a chipsy jsem teď nově koupila na Rohlik.cz a docela mi zachutnaly :)

    OdpovědětVymazat