...: MOTIVACE - SPORT - STRAVA/ MOTIVATION - SPORT - FOOD/ ESSEN

čtvrtek 18. března 2021

MOTIVACE - SPORT - STRAVA/ MOTIVATION - SPORT - FOOD/ ESSEN

Krásný den, je to přibližně rok, co jsem psala o své cestě za mojí postavou. Psala jsem o tom, že z  85 kilogramů, které jsem měla ještě před 12 lety, jsem zhubla na 75 a časem na 71, kdy jsem si postavu začala spíše udržovat a v rozmezí roku se mi váha pohybovala +-  3 kilogramy. Avšak moji cestu jsem vám již popsala. Nyní bych se chtěla zabývat aktuální situací.

Beautiful day, it's been about a year since I wrote about my journey to my character. I wrote about the fact that out of the 85 kilograms I had 12 years ago, I lost weight to 75 and in time to 71, when I started to maintain my figure and in the range of the year my weight was + - 3 kilograms. However, I have already described my journey to you. Now I would like to deal with the current situation. 

Schöner Tag, es ist ungefähr ein Jahr her, seit ich über meine Reise zu meinem Körper geschrieben habe. Ich schrieb über die Tatsache, dass ich von den 85 Kilogramm, die ich vor 12 Jahren hatte, Gewicht auf 75 und rechtzeitig auf 71 verlor, als ich anfing, meine Figur zu halten, und im Bereich des Jahres betrug mein Gewicht + - 3 Kilogramm. Ich habe Ihnen jedoch bereits meine Reise beschrieben. Jetzt möchte ich mich mit der aktuellen Situation befassen.

Od Silvestra jsem začala aktivně cvičit. Ano cvičila jsem i dřív, a dokud to situace dovolila, chodila jsem dvakrát týdně do fitness centra, na Hiit, či na badminton. Ale od Silvestra, kdy Fitness Marschall publikoval videa k měsíční výzvě, jsem cvičila každý den. Jeho videa jsem obměňovala za Zumbu, jógu, cvičení doma s činkami a gumou. Také jsem začala pravidelně cvičit na diastázu (udělala jsem si ji na jaře). 

Since New Year's Eve, I started actively training. Yes, I practiced before, and as long as the situation allowed, I went to the fitness center, Hiit, or badminton twice a week. But since New Year's Eve, when Fitness Marschall published videos for the monthly challenge, I've been training every day. I exchanged his videos for Zumba, yoga, exercises at home with dumbbells and rubber. I also started practicing diastasis regularly.

Seit Silvester habe ich angefangen, aktiv zu trainieren. Ja, ich habe vorher geübt und so lange es die Situation erlaubte, ging ich zweimal pro Woche zum Fitnesscenter, Hiit oder Badminton. Aber seit Silvester, als Fitness Marschall Videos für die monatliche Herausforderung veröffentlichte, trainiere ich jeden Tag. Ich tauschte seine Videos gegen Zumba, Yoga, Übungen zu Hause mit Hanteln und Gummi. Ich fing auch an, regelmäßig Diastase zu üben.

Díky cvičení, ještě zdravější stravě, nákupům potravin na Aktinu atd., jsem zhubla po Vánocích ze 71 kg na 78 a nyní na 66. I když mým cílem bylo 63 kg, váha začala stagnovat. Ale tělo se začalo měnit a formovat. Což mě vedlo k tomu, že jsem se začala dívat po novém oblečení na sport, ve kterém má postava lépe vynikne a které mě bude motivovat ještě k lepším výkonům. Zaujalo mě pár kousků na Vinted, nicméně nakonec jsem díky e-shopu Trendly objevila legíny Slaviwear

Thanks to exercise, an even healthier diet, I lost 71 kg to 68 after Christmas and now to 66. Although my goal was 63 kg, my weight began to stagnate. But the body began to change and shape. Which led me to start looking for new sportswear in which my figure stands out better and which will motivate me to perform even better. I was interested in a few pieces on Vinted, however, thanks to the Trendly e-shop, I finally discovered Slaviwear leggings.

Dank Bewegung, einer noch gesünderen Ernährung, verlor ich nach Weihnachten 71 kg auf 68 und jetzt auf 66. Obwohl mein Ziel 63 kg war, begann mein Gewicht zu stagnieren. Aber der Körper begann sich zu verändern und zu formen. Das hat mich dazu gebracht, nach neuer Sportbekleidung zu suchen, bei der meine Figur besser zur Geltung kommt und die mich motiviert, noch bessere Leistungen zu erbringen. Ich war an ein paar Stücken auf Vinted interessiert, aber dank des Trendly E-Shops entdeckte ich endlich Slaviwear Leggings.

Legíny mi přišly celkem rychle po objednání. Mají perfektní burgundy barvu (takovou jsem záviděla kamarádce). Jsou do pasu, akorát dlouhé, pěkně pružné a netlačí. I přesto krásně stáhnout nadbytečné špíčky. Navíc si moc chválím, že na nich nelze při cvičení vidět nehezký kola po pocení, rychle schnou a při větším zatížení těla nelze cítit pot. Tyto legíny jsem zvolila i kvůli tomu, že se budou skvěle hodit na výlety třeba na hory. Jednoznačně jsou kouskem, který jsem nutně potřebovala. Kromě barvy, která dle e-shopu má vysokou výdrž, jsem si oblíbila i jejich design a logo. Na instagram do stories přidám i video, kdybyste je chtěly lépe vidět. Tyto nebo jiné legíny si můžete pořídit nae-shopu za 1390 korun. Jak se vám líbí?

The leggings came to me quite quickly after ordering. They have a perfect burgundy color (that's how I envied my friend). They are up to the waist, long, pretty flexible and do not push. It beautifully fixs your fats on body. In addition, I highly praise that you can't see unsightly wheels after sweating during exercise, they dry quickly and you can't feel sweat when the workout is heavier. I chose these leggings also because they will be great for trips to the mountains, for example. They are definitely a piece that I really needed. In addition to the color, which according to the e-shop has a high endurance, I also liked their design and logo. I will also add a video to the stories on instagram if you want to see them better.  How do you like it?

Die Leggings kamen nach der Bestellung ziemlich schnell zu mir. Sie haben eine perfekte Burgunderfarbe (so beneidete ich meinen Freund). Sie sind bis zur Taille lang, ziemlich flexibel und drücken nicht. Es fixiert Ihre Fette wunderbar auf dem Körper. Außerdem lobe ich sehr, dass Sie nach dem Schwitzen während des Trainings keine unschönen Räder sehen können, diese schnell trocknen und Sie keinen Schweiß spüren können, wenn das Training schwerer ist. Ich habe diese Leggings auch gewählt, weil sie sich zum Beispiel hervorragend für Ausflüge in die Berge eignen. Sie sind definitiv ein Stück, das ich wirklich brauchte. Neben der Farbe, die laut E-Shop eine hohe Lebensdauer hat, hat mir auch das Design und das Logo gefallen. Ich werde den Geschichten auf Instagram auch ein Video hinzufügen, wenn Sie sie besser sehen möchten. Wie gefällt es Ihnen?

16 komentářů:

  1. This is so interesting <3
    Have a nice day

    https://softcutieblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Amazing post!
    Thanks for sharing 😍😍
    Regards:)

    OdpovědětVymazat
  3. Motivaci v poslední době hledám skoro pořád. :) Teď jsem cvičila pravidelně tři dny za sebou jógu, včera jsem si dala pauza, tak snad se dnes donutím si zase zacičit.

    Jinak hezké legíny. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělé,jen tak dál :) jóga je skvělá pro tělo i mysl.

      Vymazat
  4. Super článek! Mám to tak nějak podobně, od konce minulého roku cvičím pravidelně a motivací je mi kromě vysněné postavy i hezké sportovní oblečení!:D Legíny ti moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
  5. Legíny mají nádhernou barvu :) Je super, že ses pustila do pravidelného cvičení a že jsou vidět výsledky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem za to neskutečně ráda. Jinak moc děkuji za komentář.

      Vymazat
  6. Legíny vypadají moc hezky. A je super, že takto cvičíš.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  7. Legíny ti sednou opravdu skvěle a líbí se mi i ta barva. Držím moc palce se cvičením. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Co se týče hubnutí jsi už ušla velký kus, moc gratuluju!! :) Legíny Ti padnou jako ulité, cvičit v nich je určitě jedna velká radost :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. V první řadě - jsi dobrá, že dokážeš psát články ve třech jazycích, vau! Za druhé máš můj obdiv za to, že jsi dokázala tolik zhubnout a i že takhle pravidelně cvičíš. To je pro mě velký výzva, i cvičení třikrát týdně je pro mě úspěch, ale ráda bych se taky dostala k tomu, že budu opravdu cvičit každý den.
    Legínky jsou krásné, barva ti sluší :)

    OdpovědětVymazat