...: ÚKLID ŠATNÍKU 1/21/ WARDROBE CLEANING 1/21 / SCHRANKREINIGUNG 1/21

středa 3. března 2021

ÚKLID ŠATNÍKU 1/21/ WARDROBE CLEANING 1/21 / SCHRANKREINIGUNG 1/21

To jsem ještě nevěděla, že bude hůř a krásné slunečné dny budeme zavření doma, či v blízkém okolí svého bydliště a většinu času odkázání na činnosti doma... Takhle nějak bych popsala svoji aktivitu úklidu šatníku, jinak bych si ji nechala na "horší časy". Tři týdny zpět jsem začala s úklidem hlavní části mé skříně s ramínky. Nejdříve jsem všechno oblečení vyskládala na postel, nafotila a natočila ho na sobě a poté jsem ho podle délky skládala zpět. Tímto způsobem jsem si udělala přehled, co se v hlavní části nachází, něco málo vytřídila a dala VINTED , vše jsem srovnala a udělala si v hlavě myšlenku, co bych mohla využít na další focení. Jelikož fotky nejsou příliš kvalitní, pro představu vám je tady dávám pouze ve fotokoláži... Myslím si, že focení sebe byl ten nejlepší nápad, alespoň vidím jak mi věci sedí a mám další představy na další photoshooting. Pod každou koláží budou čísla a odkud oblečení mám (pro inspiraci). 

I didn't know that it would be worse and we would be closed on beautiful sunny days at home or in the vicinity of my residence and most of the time referring to activities at home ... This is how I would somehow describe my wardrobe cleaning activity, otherwise I would keep it for "worse times ". Three weeks ago, I started cleaning the main part of my closet. First I folded all the clothes on the bed, took a picture and filmed it on myself, and then I folded it back according to the length. In this way, I got an overview of what is in the main part, sorted a little and Icompared everything and made an idea in my head of what I could use for the next photo shoot. Since the photos aren't very good, I only give them to you here in a photo collage ... I think taking a photo of myself was the best idea, at least I can see how things fit me and I had inspiration for next photoshooting. Below each collage will be numbers and where I get my clothes from (for inspiration). 

Ich wusste nicht, dass es schlimmer sein würde und wir an schönen sonnigen Tagen zu Hause oder in der Nähe meiner Residenz geschlossen sein würden und mich meistens auf Aktivitäten zu Hause beziehen würden ... So würde ich meine Garderobe irgendwie beschreiben Reinigungsaktivität, sonst würde ich es für "schlimmere Zeiten" behalten. Vor drei Wochen habe ich angefangen, den Hauptteil meines Schranks zu putzen. Zuerst habe ich alle Kleidungsstücke auf dem Bett gefaltet, ein Foto gemacht und es auf mich selbst gefilmt, und dann habe ich es entsprechend der Länge zurückgefaltet. Auf diese Weise bekam ich einen Überblick über das, was im Hauptteil enthalten ist, sortierte ein wenig und verglich alles und machte mir im Kopf eine Idee, was ich für das nächste Fotoshooting verwenden könnte. Da die Fotos nicht sehr gut sind, gebe ich sie Ihnen hier nur in einer Fotocollage ... Ich denke, ein Foto von mir zu machen war die beste Idee, zumindest kann ich sehen, wie die Dinge zu mir passen, und ich hatte Inspiration für den nächsten Fotoshooting. Unter jeder Collage befinden sich Zahlen und woher ich meine Kleidung bekomme (zur Inspiration).

1. BONPRIX; 2.  BONPRIX; 3. ROSEGAL; 4. BOLERO - SECONDHAND; 5. DRESSLILY; 6. DUBAI - MAX; 7.- vintage; 8.  NEXT; 9. Second hand
 
1. NUOMCO - Mall.cz; 2. H&M; 3. ORSAY; 4. PEPCO; 5. KIK; 6. DRESSLILY; 7. VINTAGE SECONDHAND BRNO; 8. Secondhand; 9. Vietnamese 
1. + 2. F&F; 3. WISH; 4. BONPRIX; 5. HOUSE/ CROPP??? ; 6. PEPCO; 7. TAKKO FASHION; 8. BOLERO - Secondhand; 9. KIK
1. NEXT; 2. BONRPIX; 3. H&M; 4. C&A; 5. ITALY STREET BUTIK; 6. BOOMBER - DRESSLILY; 7. SPORTISIMO/ INTERSPORT?; 8. PEPCO; 9. JACKER - GATE

Aby článek nebyl příliš dlouhý rozhodla jsem se rozdělit na dvě části. :) Líbí se vám taková inspirace?
 
So that the article would not be too long, I decided to divide it into two parts. :) Do you like such inspiration?

Damit der Artikel nicht zu lang wird, habe ich beschlossen, ihn in zwei Teile zu teilen. :) Magst du solche Inspiration?

4 komentáře:

  1. Rozhodně dobrá inspirace. Můj šatník by něco takového potřeboval velmi nutně. Zatím jsem nesebrala ale dostatek odhodlání.

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, ty máš šatů! :) Některé z nich se mi opravdu moc líbí :) Já si skříň naposledy třídila dva týdny zpátky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, tolik krásných šatů. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. V rámci třídění šatníků doporučuji sledovat Alenku a školu stylu, nejen že má víc jak 20 let praxe v oblíkání ale je to navíc hrozně fajn ženská :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat