...: Food diary 9/2021/ ESSENSTAGEBUCH

neděle 23. května 2021

Food diary 9/2021/ ESSENSTAGEBUCH

Pokračujeme s další večeří. Dojídání bavorských bílých párků/ klobás, které jsem udělala bez tuku na pánvi, k tomu lehký zeleninový salát a zero calories barbecue sirup. Mňam, mňam. 

We continue with another dinner. Bavarian white sausages, which I made without fat in a pan, plus a light vegetable salad and zero calories barbecue syrup. Yum Yum.

Wir fahren mit einem weiteren Abendessen fort. Bayerische Weißwürste, die ich ohne Fett in einer Pfanne gemacht habe, dazu ein leichter Gemüsesalat und kalorienfreier Barbecue-Sirup. Yum Yum.


DEZERT: Už i já ochutnala a je výborný. Jeden proteinový jogurt z Lidlu - borůvka. 

DEZERT: Už i já ochutnala a je výborný. Jeden proteinový jogurt z Lidlu - borůvka.

DESSERT: Ich habe es auch probiert und es ist köstlich. Ein Proteinjoghurt von Lidl - Blaubeere.

OBĚD: Kuřecí prsa na pánvi, smetana s nižším obsahem tuku, kari, kurkuma, sůl a pepř dle potřeby a k tomu rýže (nejlépe jasmínová). 

LUNCH: Chicken breast in a pan, cream with a lower fat content, curry, turmeric, salt and pepper as needed and rice (preferably jasmine rice).

MITTAGESSEN: Hühnerbrust in einer Pfanne, Sahne mit geringem Fettgehalt, Curry, Kurkuma, Salz und Pfeffer nach Bedarf und Reis (vorzugsweise Jasminreis).

OBĚD: Tortila zapečená s rajčatovým pestem, volské oko, sýr a šunka a přidala jsem tentokrát i trochu rukoly. Tortilly sním dvě a použila jsem celozrnný z Lidlu, kalorický jsou lepší než pšeničné. 

LUNCH: Tortilla baked with tomato pesto, bull's eye, cheese and ham, and this time I added a little arugula. I eat two tortillas and I used whole grains from Lidl, calories are better than wheat.

MITTAGESSEN: Tortilla mit Tomatenpesto, EI, Käse und Schinken gebacken, und diesmal habe ich ein wenig Rucola hinzugefügt. Ich esse zwei Tortillas und habe Vollkornprodukte von Lidl verwendet, Kalorien sind besser als Weizen.



9 komentářů:

  1. Opět velmi chutné jídla. Všechno vypadá skvěle. Jasmínovou rýži bych taky chtěla ochutnat.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty tortily bych si hned dala, na ty jsi mi udělala chuť! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, hned bych něco snědla 😁 Hlavně ta zapečená tortila vypadá moc dobře, miluji takhle zapékané dobroty 🤩

    OdpovědětVymazat
  4. Připomněla jsi mi tortily - ty už jsem dlouho nedělala. A protože nemám zítra v práci oběd, tak si na ně možná vyjdu k nějakému okénku - jestli na ně tedy v nejbližší okolí práce narazím.

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, miluju články o jídle. Z Lidlu miluju čoko proteinový puding. Je totálně vynikající, akorát ta cena je vyšší :D

    OdpovědětVymazat
  6. Kari a kuřecí mám zrovna dnes k obědu, už se na to moc těším! :D :) Skvělá jídla. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Já si z Lídlu zamilovala ty proteinové pudingy, ty jsou boží, bohužel ne vždy je mají k dostání :) Zapečené tortily jsem shodou okolnost taky dělala teď o víkendu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat