...: NOVÁ VIDEA 5

pondělí 17. května 2021

NOVÁ VIDEA 5

*only in Czech language*

Krásný pondělní večer. Dnes jen v rychlosti bych vám chtěla sdílet několik videí, které jsem přidala na můj YouTube kanál během posledních dní. Doufám, že se videa budou líbit.  První video je vlog z minulého týdne, kdy jsem konečně šla do sekáče. Druhé video je péče o kudrnaté vlasy s tipy na vlasovou kosmetiku. Třetí video je vlog o tom, jak jsem se vydala do Brna a podrazil mě fotograf a poslední video je o cvičení - kde, jak, s čím a kde cvičím.

A zítra vyjde článek o mém dubnu. 

 

 

 



4 komentáře:

  1. Super videa, hlavně tvé cvičení mě baví a motivuje - je skvělé vidět snahu i u někoho dalšího. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Videa o cvičení poslední dobou miluju, tak se hned letím mrknout!:)

    OdpovědětVymazat