...: NOVÁ VIDEA 6/ new videos

středa 16. června 2021

NOVÁ VIDEA 6/ new videos

Krásný den, po delší době vám opět představuji videa, která jsem během posledních dní sdílela na    You Tube. První video zaznamenává moje nákupy v secondhandu, sdílím s vámi několik slevových kódů, nakupovala jsem v city parku, zranila si nohu... a můžete vidět i další záběry z focení. Druhým videem jsou spotřebované produkty, které jsem kompletně přesunula na You Tube kanál. Tato videa obsahují i mé zkušenosti a recenze. A ve třetím videu se se mnou podíváte do Beskyd, na zříceninu hradu, Kroměříže a na focení do lomu Hády.

Hi guys on my You Tube channel are new videos. Two vlogs and one video with empties products.



4 komentáře:

  1. Ty máš takový krásný hlásek :-) Hodně mi připomínáš moji neteř :-D A to oblečení je hezké a je hezké, že podporuješ secondhandy :-) A v Kroměříži jsem byla, je to tam hezké :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé jdu koukat! Poslední dobou vůbec nestíhám :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi moc sympatická a jsem ráda, že jsi se dala do točení videí. :))

    OdpovědětVymazat