...: SOUTĚŽ A BAV SE - TIP

pátek 20. srpna 2021

SOUTĚŽ A BAV SE - TIP

Je to něco málo přes rok, kdy jsem pravidelně navštěvovala zábavné kvízy v našem městě. V té době je pořádala majitelka jednoho menšího místního podniku a do celé akce byla zapojená i její rodina. Kvízy bývaly jednou za 14 dní, či tři týdny. Kvůli vysoké obsazenosti bylo nutné předem nahlásit svůj tým. Po zaplacení vstupného, mohla hra začít. Kvíz měl svého moderátora, který kladl otázky a my na své archy zapisovali odpovědi. Vítězný tým získal sladkou odměnu, nebo láhev vína. 

Někdy v té době se u nás v dalším podniku začaly pořádat kvízy od společnosti Chytrý kvíz, které fungovaly na obdobném principu. Událost probíhala v pravidelných intervalech - každé pondělí. Nicméně díky koronaviru všechny podniky zavřely a kvízy u nás ve městě skončily. 


Nyní díky mé kamarádce jsem se k Chytrému kvízu vrátila. Kvízy jsou pořádané v hospodách, restauracích, kavárnách, čajovnách a podobně po celé České Republice. Celý systém je propracovanější, ceny jsou hodnotnější. Kvízy navíc baví nejen na živo, ale i online a také na sociálních sítích Facebooku a Instagramu

Skvělé bývají i kvízové speciály, neboli dejme tomu soutěže zaměřené na jednotlivé téma, jako je Harry Potter, Cestovatelský kvíz, Alko a nealko kvíz, Červený trpaslík a podobně.


V září bude pořádán podzimní Kvíz kemp, což je víkend plný zábavy, soutěží o skvělé ceny, jídla, pití, přátel a to vše v nádherném prostředí Beskyd - Palkovické hůrky. Cena za kvíz pobyt od 17. - 19. 09. je pro dvojici  krásných 2899 korun


Facebook / Instagram / Web

*Článek není sponzorovaný.


15 komentářů:

  1. O takových kvízech slyším poprvé. To je super akce! Pojedeš na ten víkend? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, jednou jsme s kamarádkami na Chytrém kvízu byly, bylo to super :).

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo to slyším poprvé.o kvízy jsme se nikdy nijak extra nezajímala, ale tohle zní jako super zábava. 😊

    OdpovědětVymazat
  4. Wow love this so much! Wonderful Post! Have a great day!
    Rampdiary | Fineartandyou | Beautyandfashionfreaks 

    OdpovědětVymazat
  5. O kvízech jsem slyšela, vždycky mě lákalo jít, jeden jsem navštívila, akorát v Anglii :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak o tomto počujem po prvý krát. Mojím chalanom by sa to páčilo

    my blog DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  7. Tak přímo o tomto slyším prvně. Kvízy mám celkem ráda, ale moc často je nehraju. Toto ale vypadá super. Možná vyzkouším někdy něčeho takového, uvidím. Fajn tipy. A moc hezky napsané, hned vím více o co jde a kde co asi hledat, pokud mám zájem. :)
    Katie S. (https://kulturnicek.blogspot.com/)

    OdpovědětVymazat
  8. This is fun. A great way to get people connected and involved.

    www.fashionradi.com

    OdpovědětVymazat
  9. To je pro mě novinka, ale skvělý nápad, příště bych se ráda zúčastnila. :))

    OdpovědětVymazat
  10. Vím, že u nás také nějaké kvízy jsou, ale nikdy jsem se žádného nezúčastnila :) I když věřím, že to může být zábava :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. Znám takové ty moderované kvízy v hospodách, ale byla jsem na něm jen jednou. Toto vypadá taky moc zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat