...: ITALY + SCHWEISS ( Como, Lago di Maggiore, Locarno, Lugano...) #travelvlog

sobota 6. srpna 2022

ITALY + SCHWEISS ( Como, Lago di Maggiore, Locarno, Lugano...) #travelvlog

V květnu jsme společně s přítelem a jeho přáteli jeli na road trip po Itálii. Během 5 dní jsme navštívili 3 jezera a dvě švýcarská města. Co jsme vše viděli jsem uveřejnila již dříve na blogu a nyní vám přidávám záznam i na mém YouTube kanále. Tak snad se bude líbit.
 
In May, my boyfriend and his friends and I went on a road trip through Italy. We visited 3 lakes and two Swiss cities in 5 days. I posted what we saw on the blog and now I'm adding the recording to you on my YouTube channel. I hope he will like it. 
 
 

9 komentářů:

  1. Wow, to je hezké, to jste si udělali slušný výlet :-) Ani jsem nevěděla, že natáčíš na youtube, to je super :-) Aspoň nás takhle virtuálně provedeš po hezkých místech. Zmínila jsi Švýcarsko, tam bych se ráda podívala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už moc ne, nebo takhle... natáčím, ale nestíhám stříhat a obsah není takový jaký bych chtěla, práce na socko sítítch a PC zabírá spoustu času :D a pak se mi nechce už dělat moje

      Vymazat
  2. Road trip je něco, co už sakra jednou musím podniknout. Celé léto koukám na IG na fotky a reels, jak všichni jezdí po horách, jezerech a celkově mi přijde, že Švýcarsko a Rakousko je letos v létě nějak in. :D Závidím a video je super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že brzy zažiješ, když bys ráda :). Stačí být šikovný řidič a nebo si najít parťáka/ přítele, co to odřídí :D

      Vymazat
  3. Nádherný výhled. Kolem Alp jsem zatím vždy jen projížděla, ale někdy už se tam musím definitivně vydat. Super navnazení.

    OdpovědětVymazat
  4. Zážitek na celý život, muselo to být krásné :) Přítel teď také stříhá náš "vlog" z dovolené, ale bude to jen pro nás. Ani jsme tam nemluvili a vše bude doprovázet hudba :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. To je opravdu nádhera. Itálie mě fascinuje a mám moc ráda Italskou kuchyni! Krásné video, hned bych se tam také vydala!

    OdpovědětVymazat