...: WISHLIST 2023 A MOŽNÁ DÁL

neděle 5. března 2023

WISHLIST 2023 A MOŽNÁ DÁL

Od mých 14 let jsem nejvíce toužila po 3 věcech. Za prvé vidět na živo moji oblíbenou kapelu, nebo zpěvačku. Což jsem si splnila vloni alespoň se Simple plan, za druhé navštívit festival Rock For People a za třetí vydat se do New Yorku. Od té doby co vnímám svět a cestování a viděla jsem jako miliony dalších lidí Sám doma, je NEW YORK pro mě destinací na cestování number 1. Chci vidět SOCHU SVOBODY, EMPIRE STATE BUILDING, památník po dvojčatech, Central park, dům, kde bydlela Carrie ze Sexu ve městě, kavárnu, kde se scházeli PŘÁTELÉ a další neodmyslitelné součásti tohoto obřího města. 
 
Since I was 14, I have wanted 3 things the most. First of all, to see my favorite band or singer live. Which I accomplished last year at least with the Simple plan, secondly to visit the Rock For People festival and thirdly to go to New York. Ever since I've seen the world and travel and seen Home Alone like millions of other people, NEW YORK is my number 1 travel destination. I want to see the STATUE OF LIBERTY, EMPIRE STATE BUILDING, the twin memorial, Central park, the house where Carrie lived from Sex in the City, the cafe where FRIENDS met and other inherent parts of this giant city.
 
Seit ich 14 bin, habe ich mir 3 Dinge am meisten gewünscht. Erstens, um meine Lieblingsband oder meinen Lieblingssänger live zu sehen. Was ich letztes Jahr zumindest mit dem Simple Plan geschafft habe, zweitens das Rock For People Festival zu besuchen und drittens nach New York zu gehen. Seitdem ich die Welt gesehen und gereist bin und wie Millionen andere Menschen allein zu Hause war, ist NEW YORK mein Reiseziel Nummer 1. Ich möchte die FREIHEITSSTATUE, das EMPIRE STATE BUILDING, das Zwillingsdenkmal, den Central Park, das Haus, in dem Carrie von Sex in the City lebte, das Café, in dem sich FREUNDE trafen, und andere inhärente Teile dieser riesigen Stadt sehen.

 
 
V loni na podzim jsem naplánovala tradiční výlet do Rakouska. Bylo to poprvé, co nám nevyšlo počasí a tak nějak byl celý trip trochu zbytečný. Bohužel vše bylo zaplacené a tak jsme využili alespoň toho, co bylo před hnusným počasím schované. Ráda bych se do této oblasti vrátila a dokončila to, co jsem chtěla. Vylézt horu, nerušeně si projít oblast jezer a užít si krásného prostředí. 
 
Last fall, I planned a traditional trip to Austria. It was the first time that the weather didn't work out for us and somehow the whole trip was a bit pointless. Unfortunately, everything was paid for, so we used at least what was hidden from the nasty weather. I would love to come back to this area and finish what I wanted to do. Climb a mountain, walk undisturbed in the lake area and enjoy the beautiful mountain environment. 
 
Letzten Herbst plante ich eine traditionelle Reise nach Österreich. Es war das erste Mal, dass das Wetter für uns nicht mitspielte und irgendwie war die ganze Fahrt etwas sinnlos. Leider war alles bezahlt, also nutzten wir wenigstens das, was dem Schmuddelwetter verborgen blieb. Ich würde gerne in diese Gegend zurückkehren und das beenden, was ich tun wollte. Erklimmen Sie einen Berg, wandern Sie ungestört im Seengebiet und genießen Sie die schöne Bergwelt. 

 
LEPŠÍ fotoaparát. Můj digitální Canon sice žádný problém nemá, ale už i můj mobil je šikovnější než on, což je smutný, jak technika jde dopředu. Chtěla bych foťáček, který by zvládl vlogovat a zároveň se vyrovnal kvalitou obrazu lepším telefonům. Pokud bych nenašetřila, ideálně bych si chtěla pořídit alespoň GO PRO a takový abych mohla pořizovat fotky a videa i pod vodou. 
CHODIT pravidelně cvičit. Ráda bych si našla fitko, které by mě bavilo a chodila bych do něj pravidelně, nebo nějaký spolek Jógy, Pilates, či něco podobného, kde by ale nevadilo, že bych občas lekci vynechala.
 
 
A BETTER camera. My digital Canon has no problem, but even my cell phone is smarter than it, which is sad as technology advances. I would like a camera that could handle vlogging and at the same time match the image quality of better phones. If I didn't save up, I would ideally like to buy at least a GO PRO so that I can take photos and videos underwater.
DOING sport regularly. I would like to find a gym that I would enjoy and go to regularly, or a Yoga club, Pilates, or something similar, where it wouldn't matter if I missed a lesson sometimes..
 
 
Eine BESSERE Kamera. Meine digitale Canon hat kein Problem, aber sogar mein Handy ist intelligenter als es, was traurig ist, wenn die Technologie voranschreitet. Ich hätte gerne eine Kamera, die mit Vlogging umgehen kann und gleichzeitig die Bildqualität besserer Telefone erreicht. Wenn ich nicht gespart habe, würde ich mir am liebsten mindestens eine GO PRO kaufen, um Fotos und Videos unter Wasser machen zu können.
DOING sport regularly. I would like to find a gym that I would enjoy and go to regularly, or a Yoga club, Pilates, or something similar, where it wouldn't matter if I missed a lesson sometimes. 

 
PRAVIDELNĚ VAŘIT A PÉCT a nakupovat zdravé potraviny. Byla na chvíli doba, kdy jsem tento můj zvyk vynechala, nestíhala jsem a nebo ani stíhat nechtěla. Mám v plánu si nakoupit Proteinelly, ořechová másla a zařadit ke snídaním. Mám v plánu vyzkoušet recepty s cizrnou, bulgurem a více dělat kuskus, protože ten miluji a mám v plánu si koupit L-carnitin, celozrnné těstoviny a nějaké zdravější tyčinky na cestování. 
 
COOK AND BAKE REGULARLY and buy healthy food. There was a time when I missed this habit of mine, I couldn't keep up or didn't even want to keep up. I plan to buy Proteinellas, nut butters and include them in my breakfast. I plan to try recipes with chickpeas, bulgur and make more couscous because I love it and I plan to buy L-carnitine, whole wheat pasta and some healthier travel bars. 
 
einige gesündere Reiseriegel zu kaufen. KOCHEN UND BACKEN SIE REGELMÄSSIG und kaufen Sie gesunde Lebensmittel. Es gab eine Zeit, da habe ich diese Angewohnheit vermisst, ich konnte nicht mehr mithalten oder wollte gar nicht mehr mithalten. Ich habe vor, Proteinellas und Nussbutter zu kaufen und sie in mein Frühstück aufzunehmen. Ich habe vor, Rezepte mit Kichererbsen und Bulgur auszuprobieren und mehr Couscous zu machen, weil ich es liebe, und ich habe vor, L-Carnitin, Vollkornnudeln und
 


V oblečení jsem přestala být náročná a spokojím se s méně věcmi, ale kvalitnějšími. Proto chci v tomto roce koupit ještě alespoň 2 kašmírové svetry a kašmírovou čelenku do vlasů. Pořídit si více bavlněných trik s dlouhým rukávem a ideálně nějaké značkové polo trika na golf. Plavky mám v havarijním stavu a chci také obnovit zásobu zdravotní obuvy od Santé a vyzkoušet jejich novinky. A jaké jsou vaše plány sny pro následující rok/ roky???  Úpřimně naivní jsem přestala být už dávno a nevěřím, že si vše zvládnu splnit za rok :D, na něco se musí našetřit a něco chce dlouhodobější progres. Mimochodem, než jsem stihla publikovat tento článek, už jsem stihla oblečení nakupovat, úplně jsem zapomněla na blížící se eventy...

I stopped being demanding in my clothes and I am satisfied with fewer things, but of better quality. That's why I want to buy at least 2 more cashmere sweaters and a cashmere headband this year. Get more cotton long sleeve tees and ideally some branded golf polos. My swimwear is in a state of disrepair and I also want to restock Santé medical shoes and try out their new products.And what are your dream plans for the next year/years??? To be honest, I stopped being naive a long time ago and I don't believe that I will be able to accomplish everything in a year :D, something needs to be saved up and something needs longer-term progress. By the way, before I could publish this article, I already had time to shop for clothes, I completely forgot about the upcoming events...
 
Ich habe aufgehört, in meiner Kleidung anspruchsvoll zu sein, und ich bin mit weniger Dingen zufrieden, aber von besserer Qualität. Deshalb möchte ich dieses Jahr noch mindestens 2 Kaschmirpullover und ein Kaschmirstirnband kaufen. Holen Sie sich mehr Baumwoll-Langarm-T-Shirts und idealerweise einige Marken-Golf-Polos. Meine Bademode ist in einem desolaten Zustand und ich möchte auch medizinische Schuhe von Santé auffüllen und ihre neuen Produkte ausprobieren. Und was sind deine Traumpläne für das nächste Jahr/die nächsten Jahre??? Ich bin ehrlich gesagt schon lange nicht mehr naiv und glaube nicht, dass ich in einem Jahr alles schaffe :D, irgendwas muss gespart werden und etwas braucht längerfristigen Fortschritt. Übrigens, bevor ich diesen Artikel veröffentlichen konnte, hatte ich bereits Zeit, Klamotten zu kaufen, ich habe die bevorstehenden Ereignisse völlig vergessen ...

10 komentářů:

  1. Moc krásné cíle. Doufám, že ti ten New York vyjde, to se těším na článek i fotky, také bych tam ráda jednou zavítala. My letos pojedeme do Barcelony a v létě mám čtrnáct dní dovolenou, tak bych ráda něco podnikla. Tak držím palce, aby ti vše vyšlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barcelona je super, tam jsem byla chvíli a mám pocit, že jsem ani z daleka neviděla všechno. Krásné město, krásné pláže :) a mooc toho k vidění.. Také přeji ať plány vyjdou :)

      Vymazat
  2. přeji, ať ti tvé plány vyjdou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně štěstí v splnění tvých cílů :) My bychom se chtěli letos podívat do Dubaje a pak se uvidí, co pro nás život připraví :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůůů Dubaj je nádherná, držím palce ať vyjde :)

      Vymazat
  4. Já byla v New Yorku loni, protože jsem ho taky dlouho měla na prvním místě žebříčku míst, které chci vidět. A bylo to skvělé, takže už teď vím, že tam určitě do budoucna potřebuju jet znova. :) Na letošek jsem si moc plánů nedělala, spíš chci cestovat, co nejvíc to půjde, ale kam to bude, se teprve uvidí. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekné ciele, tak ti prajem veľa šťastia, aby sa ti splnili!

    OdpovědětVymazat
  6. S NY ti držím palce. :) Můj zas tak velký sen to nikdy nebyl, ale poslední dva roky jsme začali mluvit o tom, že bychom se tam přece jenom mohli podívat. Mě by víc lákalo západní pobřeží – LA nebo Miami. Přece jen to sluníčko, oceán .. ach. :D Ale to je mnohem dražší, tak třeba klapne aspoň ten NY. Nám oběma. :)

    OdpovědětVymazat
  7. New York je také můj sen, stejně jako druhý konec Ameriky - LA, San Francisco...Snad se mi to jednou splní a tobě držím moc palce! :))

    OdpovědětVymazat