...: POTŘEBOVALA JSEM PAUZU

středa 20. září 2023

POTŘEBOVALA JSEM PAUZU

Není to zde poprvé, a ani naposled. POTŘEBOVALA JSEM PAUZU. Občas člověk v životě směřuje k restartu, který mu pomůže objevit to skryté já a nakopne koloběh změn. Co se stalo v posledních měsících? Zjistila jsem, že nejsem dokonalá, a upřímně ani jsem po tom v životě nesnila, ale můžu na některých mých stránkách zapracovat. Tak třeba jsem zkusila moderovat. Cítím, že to byl dobrý výkon a hlavně pro mě další posun v tom, nebát se vystoupit ze své komfortní zóny a být vidět - v tomhle případě hlavně slyšet. :)

Má životní cesta mi snížila chuť k jídlu, ale také dodala sílu k cvičení a chůzi, kterou si měřím pomocí Huawei náramku... zhubla jsem a cítím se líp. Koupila jsem si odhalené šaty, užívala si léta a volných střihů s vykukujícím bříškem.


Zjistila jsem, že v Brně lze získat spoustu nových přátel a navázat spoustu důležitých obchodních kontaktů a spoluprací. Nemám zrovna business ducha, takže ta další část stále trochu drhne... ale jsem odhodlaná i v tomhle se posunout.

Opět jsem si ověřila, že i když vlastní děti nemám, dokážu být skvělou tetou, ať už v Česku či zahraničí. A jednou bych děti chtěla, až bude ta správná konstelace hvězd a dosáhnu toho, co potřebuji. Zároveň jsem si znovu ověřila, že v dnešní době jde s dětmi dělat cokoliv, ať už se plácat v Česku na pískovišti, nebo lézt po horách...


Abych se posunula i pracovně, společně s kamarádem jsme začali vytvářet můj vlastní web - osobní prezentaci, která je nezbytnou součástí světa online marketingu. Ještě je co zdokonalovat, možná se nějaká chybička objeví, ale: https://katep.cz/


Nechala jsem si "spravit záda" v masážním salonu Kailu v Brně na Lesné, který jsem za poslední měsíce navštívila rovnou dvakrát. Díky speciální metodě mě opustila nepříjemná křečovitá bolest zad a krku.

Zjistila jsem, že BRNO v noci žije a přináší do života nové příležitosti a nečekané zážitky. Ochutnala jsem vodní dýmky v klubech, o kterých jsem ani nevěděla, že existují. Objevila jsem s přáteli nové a velice zajímavé bary, zpívala jsem ve 3 ráno v karaoke klubu, poznala manželku delegáta, která mi odhalila její neuvěřitelnou cestu...



5 komentářů:

  1. Vidím, že jsi toho stihla hodně a plno posunů vpřed, to je super! :) Přeji, ať se dál daří po všech stránkách!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ráda slyším, že sis přes prázdniny hezky odpočinula a věnovala čas hlavně sobě, to je důležité. Určitě tě tvá snaha posune zase o kus dál :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé, že jsi na sobě takhle mákla a cítíš se lépe! :) Jen tak dál! :))

    OdpovědětVymazat
  4. přeji, ať je tvá cesta úspěšná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Co si budeme povídat. Někdy je fakt potřeba trochu zvolnit to pracovní tempo. Já to na sobě taky většinou cítím na podzim. A tak více energie přesměruji na koníčky a tak. Nebo se třeba učím něco nového. A když ani to ne, tak dovolená. Vloni na podzim jsem si odsud objednal věci na 3D tisk a začal jsem se to učit. A teď mi to vlastně přináší i nějaké ty peníze do rodinného rozpočtu, takže vlastně win win situace. :)

    OdpovědětVymazat