...: California Dreams - STRIPTEASE

čtvrtek 11. prosince 2014

California Dreams - STRIPTEASE

 Hned jak jsem se dozvěděla, že u nás bude striptýz, neváhá jsem a kontaktovala všechny moje nejbližší kamarádky. Už to chtělo udělat po dlouhé době dámskou jízdu, řekla jsem si.
Jakmile holky uslyšely můj návrh a přečetly si o co vůbec jde, rozhodly se ke mně přidat a jít se mnou ta tu pánskou show.

  Bohužel asi 14 dní jsem měla angínu a vypadalo to, že nikam nepůjdu. Když nastal onen den, ležela jsem v posteli, nadávala, že jsem unavená a těšila se za přítelem, avšak holky mě ukecaly a přes to všechno + antibiotika jsem vyrazila s nimy na California Dreams.

  Striptýz se odehrál na nové diskotéce, která se cca před měsícem otevřela. Proti 4  striptérům stála asi čtyřicítka holek, ať už zadaných či ne . Nejvíce mě zaujal Niko (můžete ho znát z reality show Hotel Paradise) a Sabri - tmavší týpek s tetování všude možne. Dále tam byl moderátor, jenž byl taky striptér a Diesel (doufám, že se to tak píše :D).

Zde přikládám odkazy na má videa, která jsou na YouTube, bohužel je jich málo, protože jsem měla vybitý mobil a ještě bych chtěla  se omluvit za jejich kvalitu, mobil už mám pár let a foťák trochu dodělává, tedy čočka :D.



Jo a pro toho kdo se chce dozvědět něco více o těchto mužích, přikládám webovou stránku ZDE.

ENGLISH
Mens striptease in our city in disco. 

Sorry for qaulity of videos, I haven´t good  camera, beacause I have old telephone.
And hier is website of California dreams.

Žádné komentáře:

Okomentovat