...: Parfémy/ Perfumes

čtvrtek 22. ledna 2015

Parfémy/ Perfumes

Ahoj,
dnešní post bude o mých parfémech + na konci bude moct vidět můj oblíbený balzám na rty( samostatnej jsem ho nikam dávat nechtěla). 
Všechny parfémy, které zde uvidíte jsem dostala k Vánocům, no teda až na dva "balíčky" - ty byly zakoupeny těsně před Vánoci. 
Moje neoblíbenější parfémy jsou přesně dva a to oba od Avril Lavigne, první můžete znát pod názvem Black star a druhý Forbidden rose. Tyto parfémy si kupuji přibližně 4 roky a nedám na ně dopustit! Oba mají poměrně výraznou, lehce svěží květinovou vůni
Zbylé parfémy mám poprvé a jsem s něma nadmíru spokojená, "balíčky" jsou jemné květinové vůně a Mini sexy je poměrně silné a jak už název napovídá "sexy" vůně.

English: 
Hi Today I add my perfumes + and on end I add my Lip Balm. 
So my favourite perfumes are Black star and Forbidden rose by Avril Lavigne. I have bought them from  2010. Aroma is very strong and floral. 
Next perfumes I have at first time and I´m very satisfied with them. Perfume that look like packages
are slightly floral. And Mini sexy have very strong and "sexy" aroma. 






6 komentářů: