...: some photos of outfits from my LB

úterý 20. ledna 2015

some photos of outfits from my LB

Ahoj, zítra mě čeká první ústní zkouška za rok a půl stráveném na polytechně (Vysoká v Jihlavě). Jedná se o ústní z angliny... jo je to sice lehký a k naučení mi stačí pár stránek, ale nejsem zrovna jednička a bojím se, že nazpaměť to nedám - neznám všechny slovíčka..., také se bojím, že se nervozitou zakoktám (ehm... když si vzpomenu na moji maturitu...).

No dost kecání o škole, dnešní první článek (doufám, že ne poslední) je o mých pár starších outfitech z LB.... i když je primitivní se fotit před zrcadlem - co mi jiného zbývá..., fakt se mi dneska nechce a nemám čas (i když by se možná úsek našel). ...

To je ode mě asi vše k tomuto článku, takže tradá....

English,
Hi, I´m having the fisrt oral exam from english tomorow. I´m afraid from this, I´t easy, but I´m not good in speaking, I´m nervous.... very, very nervous. 
 .
.
.
So my today first post is about my lookbooks outfits. There are some outfits what I have in my pc. 






Žádné komentáře:

Okomentovat