...: grey drees - dress for today exam :)

středa 21. ledna 2015

grey drees - dress for today exam :)

Ahoj, 
tak ústní z angliny mám za sebou, za B, cháá :D asi můj nejlepší výkon.... :). No ještě písemný a anglinu úrovně 3 (jsem v třetím semestru) mám za sebou... Takže se včerejší učení vyplatilo a vůbec nevadila hodinová pauza věnovaná první lekci zumby :)).

Dneska přidávám můj zkouškový outfit, který jsem měla a ještě mám na sobě. Šaty, řetízek i punčochy jste už mohli vidět ve dřívějších postech, například ZDE. + na konci můžete vidět červenou rtěnku Balance lip z Oriflame.

PS: křeček je Monty :D!

Hi,
At 11 o´clock I have english exam. I get B, Wov ! I´m so happy. :)

So I add my exam outfit for today. I have grey dress, black pantyhose and necklace. This clothes you cann see in here. And lipstick is Balance lip from Oriflame. 

And Hamster name´s is MONTY.







Žádné komentáře:

Okomentovat