...: 27. 2. - orange, orange, orange!!!

pátek 27. února 2015

27. 2. - orange, orange, orange!!!

Ahojky :)
Pomalu se nám blíží jaro, venku o něco málo tepleji, sluníčko občas vykoukne, sníh nikde a v obchodech zimní kousky střídají jarní... 

Jelikož se budu účastnit takového "jarního" focení v Brně ve stylu retra Lany Del Rey, rozhodly jsme se včera s kámoškou vyrazit na nákupy do sekáču - kam normálně nechodím...., potřebovaly jsme něco levného, nejlépe co by se dalo pouze zapůjčit. K naší smůle nic takového nebylo, levný ten sekáč moc nebyl a už vůbec nic v tom stylu :(. Ale ani tak jsem neodešla z prázdnou, kamarádka mi si vybrala pár věcí i já, nakonec to co ji nebylo, bylo mně, tak jsem si to na její doporučení vzala a mám z toho dobrej pocit, jen ceny nic extra... hold je rozdíl mezi výběrovým sekáčem a sekáčem obyč, však kdo občas zajde, to znáte nééé? :D

Jinak u mě nic nového, krom toho, že zase obrážím pártošky, jelikož jsem bez školy a tak, momentálně se snažím věnovat kámoškám, posilce (od minulého týdne jsem zhubla 4 kila, jde mi to něják rychle, ha :D) a dýchánkům, občas i kámošům... :). 

Jak se vám líbí dnešní outfit? Můžu to mít při své postavě? :) díky za rady, já doufám, že je to ok :D. 

English


Hi, 
because I participate in a photo shoot in retro style Lana Del Rey, I decided to go with a friend to the thrift store to find suitable clothes for a good price for this.Unfortunately, nothing in the store was not appropriate. But even so I bought two pieces of clothing, but unfortunately they were not too cheap.

Otherwise I have still vacation, I go to the gym, tea parties, discos, etc ...

Would you like my t-shirt? It´s ok or Am I fat for this? :)

 Sorry fot mistakes in english O:)








coat - http://www.bonprix.cz/ , t-shirt - thrift store - 162CZK, scarf - C&A, shoes - Deichmann, leather pants - Kik, cardigan - NewYorker, earring - Pepco, bracelet - TallyWejl


Žádné komentáře:

Okomentovat