...: Rtěnky/ Lipsticks

pondělí 2. března 2015

Rtěnky/ Lipsticks

Ahojec,
Jelikož jsem děsně líná a nechce se mi nic fotit a kombinovat, nenafotili jsme od minulého outfitu nic! :) I když myšlenky na to byly, ale realizace se nedostavila....
Z tohoto důvodu sem přidávám pouze rtěnkový post, který jste u mě ještě neviděli a pokud nenakoupím tunu dalších rťenek, tak v nejbližší době ani neuvidíte ;).
Rtěnek uvidíte celkem 9, z toho dvě nejsou tak úplně rtěnky, ale spíše barvící fixy na rty  - ty jsem zakoupila v Rosmanovi ve výprodeji za 19Kč.

PS: pokud se dneska podaří, bude chuť jak moje tak mamky, přibude dneska, nebo zítra outfit! Tak držte palečky lidi ;) <3.

English:
Hi guys
How are you? I´m fine, but I´m very lazy. I haven´t mood for next photographing of my outfit. Therefor I add post about my lipsticks. You can see 9lipstick, but two are fix for lips, that I have bought for 19CZK in Rosmann.

Maybe I add new post about outfit today or tomorrow. ;) Wish me good luck!






  1. Růžový fix na rty - Rimmel London 310 Long Live Lilac, 2. Nude fix na rty - Rimmel London 700 Nothing But Nude

Fixy jsem si velice oblíbila, udělají rty plnější, nesmývají se a dobře se aplikují, ale neroztírají se jako rtěnky, proto musíte fakt vyplnit rty. Bohužel fixy moc dobře nebarví, jak jsem již zmiňovala byly ve výprodeji a už je mi jasné proč :D! Jinak na druhé straně je balzám, který mi připadá po nanesení spíše jako lesk na rty, i tak lepí. 

3. Neznačková rtěnka zakoupená v Minimu (místní obchůdek), 4. neznačková rtěnka zakoupená u větnamců - moc ji nevěřím, proto používám méně častěji, téměř vůbec. 

Odstíny rťěnek neznám... 

5. Rtěnka od Rimmel London - 077 Asia, 6. Rtěnka NYC - 411 Snowcone

Rimmel rtěnku mám ráda, krásně voní, dobře se aplikuje a odstín není příliš výrazný, proto pokud chci mít jemnější líčení, sáhnu po ní. Jediné mínus přikládám k tomu, že se začne brzy rozmazávat.

Rtěnku od NYC mám už podruhé a jsem s ní spokojená, nemám co bych vytkla, snad jen opět rozmazávání - ale možná je to spíše mnou :D.
 7. Balance lip od Oriflame - odstín už se smazal..., 8. Miss sporty -211 Orange Topaz, 9. Miss sporty - 037 I like

S Balance lip jsem nadmíru spokojená! Takovou barvičku jsem potřebovala, není to typická červená křiklavá a ani oranžová, je přesně akorát. 

Rtěnky od miss sporty mám poprvé a jsou super, jen ta I like jde hodně špatně vidět, ale co se dá čekat od světlě růžové rtěnky... ;)
1. 2. - fixy; 3. rtěnka z Minima; 4. rtěnka od větnamců; 5. Lip Balance; 6. Orange Topaz; 7. I like, 8. Asia; 9. Snow cone

Žádné komentáře:

Okomentovat