...: outfit 4. 3. - modrá obloha a bílí ptáčci/ outfit 4. 3. - blue sky and white birds

středa 4. března 2015

outfit 4. 3. - modrá obloha a bílí ptáčci/ outfit 4. 3. - blue sky and white birds

Ahoj. 
Tak jsem se konečně dokopala! :D A k čemu vlastně?... No k dalšímu outfitu. Fakt jsem poslední dobou líná, nevím jestli je to mým zánětem mandlí, který bych měla léčit a pořád jen ležet a nebo tím, že toho dělám tolik! :D  Tak či onak, jsem kaput, co Vám budu nalhávat, i když si asi říkáte, co tak mám na práci krom toho, že jsem domáá... 

Zpět k mému outfitu, na fotkách uvidíte moje další nové tričko/ nový úlovek, opět z toho samého obchůdku jak minule... Vzpomínáte? Ne? Tak si přečtěte můj post zde. ;) Dále zase ty samé leginy jak v jiných postech a moje oblíbené baleríny z CCC <3. Outfit je spíše jarního stylu, teď bych v něm nejspíš umrzla, ale jelikož bude brzo jaro, je třeba plánovat co na sebe! ;). 

Jinak co se týká focení... Vše je foceno u nás na chodbě a fotky jsou horší kvality, dneska to prostě nějak nevyšlo... :( ale snaha byla, tak doufám, že ji oceníte a bude se vám vše líbit. 

English:
Hallo, I add new outfit from this day. I have new t-shirt from the same shop such as hier. And black leggins, that was in many posts.  And shoes from CCC. 

The photos are worse quality, because my mom is very ill and she haven´t patience.But I hope that you like my photos and my outfit. 









A poslední dvě selfie, jedno s maminkou :D mojí fotografkou :))! trocha blbnutí neuškodí

And the last are selfie with my mommy :D, my photograph :)))!

Žádné komentáře:

Okomentovat