...: Vánoční ootd/ christmas ootd

neděle 27. prosince 2015

Vánoční ootd/ christmas ootd

Ahojky, předevčírem jsem přidávala příspěvek o mých Vánocích a tak trošku vám přislíbila nášup fotek a článků. Bohužel jak jste si mohli všimnout jsem tak trošku nestíhala, vše se točilo kolem návštěv babiček a typických mezi svátkových tradic - například tradiční Betlem tour v Brně :D - nejhezčí mají v Brně u Minoritů, dále návštva hřibotovů a tak dále.
 Dost kecání, hurá k outfitu, pro Štědrý den jsem zvolila bílé šaty z Pepca, ačkoliv bílá nepatří mezi mé oblíbené barvy, šaty právě v této barvě mě naprosto okouzlily.! Jen to, že trošku prosvítají není zrovna můj ideál. :)

ENGLISH
Hi guys, today I decide that I add the next post with my christmas outfit. I have white dress from Pepco. Although I don't like a white colour, I fall in love to dress in this colour!
 

Behind me you can see our christmas tree.





1 komentář: