...: Poslední zkoušky, nový outfit a fotky od Baru/ Last exam, new oufit and photos by Baru

pondělí 8. února 2016

Poslední zkoušky, nový outfit a fotky od Baru/ Last exam, new oufit and photos by Baru

Přibližně před hodinkou jsem přijela domů z moji poslední zkoušky, kterou jsem uzavřela první semestr, sice přemýšlím, že si jednu opravím, ale to je celkem nepodstatné. Dnešní den byl pro mě po dlouhé době náročný nejen kvůli nejtěžší zkoušce, říká vám něco Sociální politika? Ne? Buďte rádi.;). Takový ten pocit, když si z vás vyučující dělá srandu, jak jste blbý a v podstatě vás nachytává na všem, co víte, ale najednou to říct nedokážete... nechtějte. Naštěstí byla sranda a když se učitel ptal jaký je mezi námi rozdíl, začala jsem říkat něco o tom, že je vystudovaný já ne :) no evidentně to tak nebylo.

English:
 Before one hour aho I go to home from my last exam with that I close first semester. This day is for me very exhausted but not only the test... 


 Od rána jsem čekala na tvorbu rozvrhu, patříme mezi ty štastné školy/obory, kde si můžeme předměty zařadit, tak jak se nám hodí. To byl teda adrenalin s bojem o místa xD. Rozvrh vytvořen podle mých představ a dala jsem si i pár volitelňáků, například znakovku, tak uvidíme a těším se na kurz vodní turistiky, to bude sranda, nejspíš skončí naše dámská jízda pod jezem, ale to nevadííí. To je vše ode mě k úvodu a teď hurá k outfitu, fotografce a fotkám.

From morning a do my tabletime for school, we are happy, that we can choose  school lesson. But it is adrenaline. 

 Minulý týden v úterý jsme se s Barčou rozhodly, že by nebylo špatné něco málo nafotit. Pro focení jsme si vybrala hned dva outfity a Barča vymyslela místa, kde to celé realizujeme. Během focení byla sranda, obzvlášť, když fotíte na malém městě, kde na vás všichni koukají... jo všichni čuměj, čuměj, nekoukaj.. Znáte? :) První outfit, který vidíte jsem na sobě měla poprvé a určitě ho budu nosit častěji, protože mi opravdu sekne, hm teď jsem fakt nafrněná. :) 

Last week we decided (Me na Bara) that we took a photos of my new otfits. I have choosen clothes for outfits and she thought a places in our city. 
In there you can see my first outfit and my "new clothes". I think that I look very good, what do you think about it? :)

 Cardigan: Primark, sweater: Takko fashion, leather pants: Kik, Shoes: Deichmann

To je ode mně pro dnešek vše, doufám, že se vám můj outfit a fotky od BARU líbily, užijte si pondělní večer a já se jdu věnovat Myšáku Stuartovi. Mimochodem máte už po zkouškách?  
PS: mám novou fb stránku pro klik TADY.

It is all for today, I hope that you like my outfit and photos by BARA.
Enjoy your monday night and I am watching a film in TV. By the way do you have after exam in scholl?  
I do have a new facebook page in HERE.

7 komentářů:

  1. máš dokonalý vlasy :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju ke zkouškám! :) Také už mám pár dnů všechny zkoušky úspěšně za sebou a byla to fakt úleva :)
    Outfit se mi moc líbí, hlavně ten černo-bílý přehoz, takový bych brala i já :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji za komentář, jsem ráda, že se outfit líbí :) a hlavně ten přehoz, nebyla jsem si jistá, jestli to bude ono:)
      A také gratuluji ke zkouškám s tou úlevou opravdu souhlasím :).

      Vymazat
  3. veľmi pekný kardigán a páči sa mi aj bavoráčik :D
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, v poslední době ho dost nosím, když je zima... Auto se mi také líbí :D škoda, že není moje xD

      Vymazat