...: Linda - Outfit 24.3.16

čtvrtek 24. března 2016

Linda - Outfit 24.3.16

Ahoj, už je to dávno, co jsem Vám psala, že občas přidám i outfity mé sestry. Stále se ji pokouším přemluvit aby blogovala se mnou, bohužel zatím se má snaha nedaří. Tak snad někdy v budoucnu.
Moje sestra je pro mě tak trochu inspirací, mám sice svůj vlastní vkus a máme ho trošku odlišný, ale i přesto si od ni nechávám radit (nejčastěji nakupujeme spolu), například jestli mi to sedne a tak dále.
Ve většině případů se mi její vkus líbí :) A co  vám? Jak se vám líbí outfit?

Hi it so long that I added my sister´s outfit. I please her to she add your own post, but she want not. Maybe another time. She is for me inspirative person. I like her chic. And do you like too? 






 Coat: Primark; leggins: Ann Christine; Shoes: CCC; White T-shirt: NewYorker; Black T-shirt: NewYorker  Handbag: Market; Necklace:Kik; Watches: Primark


 Outfity moji sestry, nebo pokud něco přidá naleznete vpravo pod záložkou SESTRA. 
Outfis or something by my sister you can find on the right side in Labels: SISTER.

5 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ségra má vkus! :) a hlavně má pěknou barvu vlasů! :) Anet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o ty barvě ji říká každý:D umí si vybrat a děkuje ;)

      Vymazat
  3. Sestřin outfit se mi moc líbí. Je super, že si tak rozumíte a chodíte spolu nakupovat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no zase tááák moc si nerozmíme:D, ale to už tak u sourozenců bývá, u nákupů to je super :)

      Vymazat