...: Závislák na naušnicích/ earrings

pondělí 14. března 2016

Závislák na naušnicích/ earrings

Jo jo jo je to venku kromě oblečení, kosmetiky, brýlí a hlavně čokolády (a pár dalších věcí), JSEM ZÁVISLÁK NA NAUŠNICÍCH.
 This post is about my earrings. 


Jak moje závislost začínala? Jako téměř každá malá holčička jsem měla ty svoje zlaté (dobře někdo stříbrné). Měla jsem je pár let zamčené, dokud nepřišel čas na výměnu za větší zlaté, které už zamčené nebyly. Poté přišel zlom, začal trend velkých a hlavně co nejvíc barevných kruhů a já musela mít ty svoje, společně s kamarádkami jsme je nakupovali v místním butiku. Naštěstí tato éra mě přešla, ale nakupování náušnic trvá dodnes... :) Hlavně aby byly hezké a hodily se ke všemu, že?;)
Své náušnice dělím na ty dlouhé hezčí, které většinou nosím, na různé ťupky do uší a pak na ty co prostě nenosím a nechávám si je stranou.

 Tyto Květinové náušnice jsou moje nejoblíbenější, přivezla jsem si je společně s jednou známou z Maroku a absolutně jsem se do nich zamilovala. Musím uznat, že v Maroku mají krásný a originální šperky. 
This is from Marocco and I love this.
Tuto trojici náušnic také řadím mezi nejoblíbenější, dají se skvěle kombinovat. Z leva: Primark, Pouť, Pepco
From left: Primark, from market, Pepco
No prostě jsem neodolala, musela jsem mít Eiffelovku :D. 
Oboje náušnice z Rosmana.
I had to Eiffel tower :D, the both are from Rosmann.

Do hvězdiček jsem byla dlouhou dobu zblázněná a co jsem tak koukala na jarní trendy, opět bude tento motiv v kurzu. Růžové mám z nějakého časopisu (asi Top dívky :D) a ty druhé z C&A.
Pink is from magazine and black stars are from C&A.
Upřimně tyto tři kulovitý moc nenosím... všechny tři jsem si koupila od známé, které tyto náušnice vyrábí.
I don´t like these earring. There are handmade by friend.
Tyto dvoje zářící jste mohli již vidět v posledním článku NEWIN, koupila jsem si je narychlo kvůli plesu a jak můžete i zde vidět, kvalitní moc nejsou... z místního obchodu.
 These earrings you can see in my last post: NEWIN. I bougt them in a local shop.
 První náušnice z Chorvatska z Plodine a druhé opět z nějakého časopisu.
First are from Plodine and the second are from magazine.
 Zajíčci a koule jsou z poutě, ty černobílé jsou moje první a zatím i poslední z Německa, taky už mají za sebou pár let :) Vypadají tak, že?
Rabbits and balls are from market and white and black earrings are from Germany.
Tuto sadu jsem dostala ke svým 21 letem od přítele, je to moje jediná a zároveň nejhezčí sada náušnic s řetízkem. I když měsíčky nenosím příliš často, miluji je. :)
This is by my boyfriend.
Tyto stříbrné jsem dostala v 18 od dědy prý po prababičce, jako pro princeznu <3
Silver earrings by grandpa.
Zlaté.. ty vroubkované jsem měla místo těch dětských. :)
Gold.
To je ode mě vše, pokud se vám článek líbil můžete se těšit na pokračování například s ťupkama do uší. Máte také závislost na náušnicích?Jaké druhý preferujete a stříbro nebo zlato? :) Těším se na vás u příštího článku. Páček :)

It is all by me, Do you like my earrings? How many earrings do you have? Do you prefer gold or silver?

11 komentářů:

  1. Nádherná sbírka. Taky si pamatuji časy, kde jsem nechtěla jiné náušnice než kruhy. Nejvíce se mi líbí bohužel ty méně kvalitní, ale já jsem jako straka a zaujme mě vše co se leskne a třpytí. Dále se mi moc líbí ty měsíčky, co máš od přítele, jsou nádherné. Sleduji tvůj blog už docela dlouho, ale vůbec se mi tvé nové články na bloggeru nezobrazují. :-(
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrušila jsem odběr a dala ho znovu a už tě tam mám, takže vše v pořádku. :-)

      Vymazat
    2. Proč bohužel? to vůbec nevadí, že se ti líbí ty méně kvalitní, každý preferuje více něco jiného.
      Já totiž měnila pár měsíců zpět název blogu, ten co byl předtím byl takový moc dětský a nic to o blogu nevypovídalo, bohužel asi ti, co mě sledovali přestali dostávat příspěvky :( jsem ráda, že jsi to obnovila. Děkuji :)

      Vymazat
    3. To bohužel bylo myšleno tak, jako, že mě v článku vždy zaujme to, co za moc nestojí. :D Jinak ty články asi opravdu budou tou změnou názvu blogu. Škoda, že to blogger ještě nemá nějak ošetřené, když jde změnit název.

      Vymazat
  2. Páni, ty máš náušnic :D já mám asi dvoje a ani jedny nenosím:D teď se stydím:D
    LadyCaterpillar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ještě není ani zdaleko všechno:D, nestyď se, není za co xD

      Vymazat
  3. Aká pekná zbierka náušníc! :) Keď som bola malá, tiež som ich mala neúrokom, avšak teraz nosím jedny alebo dvoje a tie striedam :D
    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já právě ze začátku to pomalu střídala a neměla moc a teď vidíš... :D ono zase když jich máš míň rychleji vybereš, které ten den chceš :)

      Vymazat