...: SPOTŘEBOVÁNO/ Depleted products

středa 20. dubna 2016

SPOTŘEBOVÁNO/ Depleted products

Mám tu pro vás další spotřebováno, tyto články mě na jiných blozích celkem berou a tak jsem se rozhodla po x měsících zveřejnit to svoje. Snad se vám článek bude líbit. 
Jinak v brzkých dobách můžete zde očekávat receptík, outfit  či jeden kecací článek, který mám připravený už od víkendu. Konkrétně na něj se můžete těšit již zítra. Ano zase slibuji, ale tentokrát vše dodržím, na mou duši, na psí uši a na kočičí svědomí! ;)


Essence malé balení odličovacích ubrousků, měla jsem je poprvé a byla jsem spokojená, skvěle odlíčí a balení je fajn třeba do kabelky. 
Essence a small packet of make-up remover wipes is super. I want buy it again.



Tento vzoreček krému jsem si vzala v Tetě. Jestli jsem byla spokojená či ne, se bohužel posoudit nedá, krému byla troška. Ale krásně voněl. 
This I took in Teta. I don´t know If I was satisfied. But the smell was so good.
Pěna do koupele s olivovou vůni byla skvělá na relaxaci, klidně bych si ji koupila znova. 
Bath foam with olive oil was good for relaxation.
Fa mám ráda, bílých fleků jsem si nevšimla, deodorant voněl krásně a vydržel celkem dlouho.
I like fa, no white spots and good smell.
Tato vůně je úplně nejlepší, vyhovuje mně i mým kamarádkám. Koupila bych si ji znova.
Smell of this is the best from Fa. I like it and my friends too.
Pro mě zatím absolutně nejlepší řasenka, celkově se mi Rimmel osvědčil jako dobrá značka a řasenku nyní vyhlížím v akcích.  
This mascara is the best for me, I love Rimmel, it is amazing brand and now I am waiting a good price of this.
Černý Gliss kur jsem měla asi po xté a stále ho mám ráda, i když recenze na něj jsou málo kdy kladné... 
This shampoo I had a several times  and I like it for all the time.
Tester BB krému od Dermacolu byl v časopisu, myslím v JOY. BB krém mi vyhovoval, skvěle kryl a matoval. Jestli si ho do budoucna pořídím, uvidím. Ale BB krémy mám celkem ráda.
BB cream by Dermacol was in Joy magazine and it was a very good. I like BB creams.
Tester krému od Ellie mám také z Tety. Jediné co o něm mohu říci, že mi voněl o trošku víc než ten od Mixa. 
It is from Teta. And the smell was a better than Mixa cream.
Krémový sprcháč od Fa, za mě skvělý, krásně voněl, výdrž vůně i dlouho po sprchování, mám v plánu si jej koupit znova.
Shower lotin by Fa is super, the smell is perfect. I want it again.

4 komentáře:

  1. Mám zkušenost jenom se šamponem Gliss kur a mám ho ráda. Vlasy jsou po něm takové hebké a kluzké

    OdpovědětVymazat
  2. Řasenku od Rimmelu jsem taky měla už xkrát, asi se k ní zase vrátím..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokud ti vyhovovala tak jako mě, tak se určitě vrať :) mně se nepodařilo najít lepší, naprostá spokojenost. :)

      Vymazat