...: Moje víkendové ráno/ morning

neděle 15. ledna 2017

Moje víkendové ráno/ morning

Probouzím se o půl 9 ráno, kouknu na mobil a zjišťuji, že bych mohla ještě chvíli spát. Po půl hodině převalování se na spánek vykašlu a řeknu si, že zbytek dospím odpoledne. Pomalu vylézám ven z pelechu, nazouvám si svoje kroksy (říkám jim krosky) a razím do kuchyně.

I wake up at 9 o´clock, I watch on my phone and I say myself that I can sleep. But I don´t sleep. I take my crocs and I go to kitchen.



  Rodiče jsou většinou už vzhůru a snídají, zasněně se na ně dívám, že bych se také přidala? Ne! Jako obvykle sahám po vločkách, toustech či vajíčkách a pouštím se do díla. A hlavně nesmím zapomenout na kafe, to mě poránu nakopne nejvíc... kafe s mlékem a bez cukru. Moje malá závislost. Snídani si beru sebou ke stolu a pouštím si různá videa z youtube. 

My parents have a breakfast, I watch on them and I think about my breakfast. So I take oatmeal, or toasts, or eggs and I do it. I also have coffe, my favourite coffe with milk and without sugar. I take my breakfast to my table and I watch youtube.

 Nejradši mám Hauly a vlogy z cest. Jestli se mi chce vrhám se do blogu, jestli ne,  jak dojím, chytnu noťas a ulehám opět do postele, tentokrát s filmem. Miluji ranní lenošení v posteli, kde je teploučko... jsem celkem zmrzlina.! Po hoďce či dvou filmu už mamka volá na oběd, kuchyni máme hned vedle pokoje, takže její volání nejde neslyšet.

I like videos with Haul or with vlog from trips. If I want I write new blog post. After breakfast I lie in my bed and I watch on film. After two hours my mum says that is lunch. We hear her, because we have room next kitchen.
 Na obědě se sejde celá rodina, pokud teda někdo nedospává  akci z předchozího dne.
Pak nastává odpoledne, to začíná opět lenošením v posteli se seriálem a moji oblíbenou kávičkou. Po skončení se vrhám do učení, plánů a různých dalších věcí. To už záleží na aktuální náladě a rozpoložení myšlenek a plánů.

 Tento článek je takový náhled na většinu mých rán, ovšem jsou výjimky a občas i ráno někam vyrazím, nebo se s odhodláním vrhnu do učení. 
Jak to máte vy? Líbí se vám tento typ článků?

 All members of our family have lunch.
After lunch I lie in my bed again with film and with my favourite coffe. Yes it is second. After this I go study, or I have plans, or something else.
What is your morning? Do you like my post? 

15 komentářů:

  1. tak nejako podobne to vyzerá aj u nás doma :)

    OdpovědětVymazat
  2. Závidím ti tyto bezstarostné víkendové rána. :-D Taky takové bývaly, když jsem bydlela s rodiči. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No úplně bezstarostný nejsou:D. Ale tak někdy se podaří a vypadá to takhle.

      Vymazat
  3. Pěkná pohoda :) :D ale mě by bylo líto, že takový čas ,,promrhám" v posteli... já vstávám nejpozději tak v 8 hod - nevydržím déle spát (s vyjímkami) a za tu dobu stihnu dopoledne hrozně moc věcí, pak z toho můžu mít dobrý pocit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou dny, kdy je to opravdu taková pohodička, ale jsou také dny, kdy se fakt učím, nebo někam vyrazím s našema, kamarády. Jak kdy, ale když jsem doma a nemám žádné povinosti vypadá to takto. Btw. to chápu, že nevydržíš, já většinou zase tak o půl 9, v 9 :-D

      Vymazat
  4. U mňa je to podobné, no niekedy vstanem až okolo 11. Keď viem, že moje telo potrebuje oddych, doprajem mu ho. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by se mi také líbilo, já většinou už nemůžu usnout, i když bych někdy potřebovala také.

      Vymazat
  5. Moje rána po väčšine takto vyzerajú len cez víkend, cez týždeň veľmi nestíham raňajkovať:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat
  6. Žiju sama, takže mám víkendová rána úplně jiná než když jsem bydlela s mamkou. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Někdy to mám hodně podobně, miluju dny, kdy toho moc nemusím a lenoším :)

    OdpovědětVymazat