...: Bikiny 2

pátek 23. června 2017

Bikiny 2

Četli jste předchozí příspěvek s novými bikinami ze Zafulu? No objednala jsem si vlastně dvoje, jedny dražší a druhé levnější a to ty, které uvidíte zde na fotkách. 
 Do you read last post with new bikiny from Zaful? I ordered two pieces one expensive and one cheaper.

Od dražších bikin lze očekávat, že budou i kvalitnější a víc propracované, což lze o nich také říct a o těch levnějších opak. Nechápejte mě špatně, ne že by nebyly kvalitní a nebyly ani tak levnější, spíše ve výprodeji - výprodejů je na Zafulu hodně ;). 
 Ale nemají posouvatelné ramínka, mají je pevně dané, což mi ne zase tolik vyhovuje. Jinak košíčky a materiál jsou kvalitou super, jen opět mám problém s velikostí a tentokrát i tvarem košíčků, ty mi nesedí vůbec a tak nejspíš poputují dál na Vinted, pokud si to nerozmyslím... 
I expect from more expensive bikiny that it will be better and it is and that cheaper bikiny will be worse and it is also, but material is okey, I think that material is perfect, colour is also perfect, but bra straps are not movable. But it is does not matter. But I have also problem with size of bra, when I will order next bikiny, I will have to take bigger bra.:) 
ZAFUL

Plavky jsem opět objednávala ze Zafulu kvůli zajímavému řešení a barevnému ladění. :) Jen škoda, že mi ty koše zase nesedí a to ani tím tvarem, že by to nešlo tak poznat.... :) Zde jsem narazila, nicméně vzdávat se nebudu a nějaký ty vysněný plavky, co mi opravdu sednou si určitě ještě zkusím objednat a pak vám tu hodím opět info. :)
I ordered this bikini from Zaful because of amazing straps and colour. It is pity, that I have smaller bra.

Doufám, že se vám oboje plavky líbí a třeba popřemýšlíte o podobných ze Zafulu, nebo třeba z jiného eshopu, či obchodu. :) Přeji vám hezký den a možná k večeru na shledanou s dalším outfitem. Teď mám trochu času a přišlo mi pár věcí a mám mraky nápadů na články, tak vás trošku "zaspamuju". :) 
I hope that you like both of bikins and maybe you will be think about buy a new bikiny from Zaful. I wish u nice day and maybe I will write tonight next post, because I have free time and I have a few post which I want share with you.

3 komentáře:

  1. Pěkné plavky, mě často nesedí spodek. Já si letos asi žádné pořizovat nebudu, možná podle toho jestli se nakonec nevydám k moři ale nevím nevím.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak tak pozoruji, na tom e-shopu asi bude problém vybrat si svou velikost. Je to škoda, plavky vypadají moc hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerajú parádne :) mne z čínsky stránok plavky vydržali len pár nosení, vždy sa mi rozpárali :(
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat