...: Udivená babička/ grandma

sobota 24. června 2017

Udivená babička/ grandma

Jela jsem fotit na chatu, to víte příroda, teplo a západ slunce, nebo pole dozrávajícího obilí je jedna báseň na fotkách, jenže... pokaždé když jsem se postavila tak aby šlo za mnou vidět zapadající slunce, bylo vidět slunce a né já a fotky s obilím? Hm to sice vidět jde, ale na fotce není už tak krásný jako ve skutečnosti, i když je to to samé obilí a vypadá úplně stejně. No jo, ještě u toho foťáku stále vychytávám mouchy, avšak myslím si, že se fotky i tak docela povedly. Posoudit můžete sami. ;)
 I took photo on cottage, you know, there were ature and sunset - amazing view. Every time when I stand before camera and behind me was sunset , photo was bad and when I stand before camera and behind me was grain, photo was not so amazing like a my view. I have to learn with my camera. But I think that photos are good.
Overall: ZAFUL ; shoes: CCC; earrings: Dresslily


Když jsem si oblékla květovaný overal ze Zafulu, babička na mě vyvalila oči a nechápavě se ptala, co to vůbec je. Byla v udivení, že to nejsou šaty a byla v udivení proč kraťasy jsou až téměř po prsa. Po vysvětlení konstatovala, že tento kousek se ji stejně nelíbí, i když má docela hezký motiv. Ještě nezapomněla upozornit na výstřih, jo ten je trochu hlubší, s tím souhlasím, ale jinak myslím, že tento overal je naprosto dokonalý... jen to bude chtít nějak vychytat ať nekouká to, co nemá :D. Chápete néé?
 When I wore this floral overall from Zaful, grandma looked at me and she did not know what I wore. She thought that it was dress and when I sayd her, that it was overall, she asked me why shorts were so hight. After my explanation she sayd that she did not like it even if it had a nice floral motife. And she also sayd that it had deep neckline and I agreed with her. But I think that overall is perfect!:)

Jinak v pase je na gumu a i když má vzadu zip, lze snadno navléci aniž by jste si s ním lámaly hlavu.... Na Zafulu zde.
 Otherwise in the waist is gum and in back it has zipper, because of this it is easy wear it. On Zaful HERE.


5 komentářů:

  1. Krásné fotky, foťák ti fotí moc dobře a ty vypadáš skvěle. Moje babička by řekla asi podobný názor, musíš jí říct to se teď takhle nosí. Kytičky na jumsuitu se ti hodí pěkně k vlasům, prostě to vypadá dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotky :)

    http://neverforgetneverlookback.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, tak to moje babička mi overaly jen a jen chvály. Tento se mi nelíbí, není to můj styl. Já se snažím vybírat jednobarevné overaly, kter lahodí oku i mé postavě, naštěstí si díky hubenosti mohu dovolit vše. :) Moc pěkné fotky! A doufám, že focení sis užila.

    LIFESTYLE & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  4. Very pretty outfit!! You look so beautiful Kate! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky máš krásné. Mě by babička řekla asi něco podobného, hlavně na ten hluboký výstřih. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat