...: Brýle/ Sunglasses

neděle 18. června 2017

Brýle/ Sunglasses

Jsou brýle  a brýle... Liší se v kvalitě, v ceně, vzhledu, účelu a místě, na kterém je zakoupíte. Některé jsou vhodné na sport, některé na čtení, některé proti slunci a některé pouze na parádu a o nich bude dneska řeč... 
Mám několik druhů brýlí, jako mladší jsem si kupovala většinou nějaké sportovní a hlavně hledala ochranu proti UV, ale časy se mění. Brýle jsou k sehnání snad u každého Větnamce, v každém marketu. Prostě všude. Nicméně většinou o kvalitě spojené s ochranou očí se u většiny mluvit nedá. 
S tím  už ale většina kupujících počítá asi tak jako já a brýle si kupuje pro radost, dobrý pocit, dobrou cenu, nebo jen proto, že je na nich závislý a hodí se mu skvěle k outfitu
Ve své sbírce mám ovšem i kvalitnější kousky, nicméně "in" kousky mě vždy nadchnou a proto jsem si objednala nové brýle ze Zafulu

Many types of sunglases exist, some sunglasses are cheaper, some sunglasses have a better uv protection, some sunglasses are good for sport and so on... I have a few types of sunglasses. Like a little girl I had special sunglasses with the highest UV filter. But now I buy sunglasses because of price, or because of styl. And now I want talk about stylish sunglasses from Zaful
Zaful

Brýle jsem zvolila v módním tvaru, jaký mají filtr říct nemohu, ale řekla bych, že příliš velký ne. Nicméně jsou nádherné, stylové, hodí se skvěle téměř ke každému outfitu, jsou za dobrou cenu a řekla bych, že mi i docela sluší. Jestli se vám brýle líbí, mrkněte na Zaful, tam jich je spousta nejrůznějších odstínů, tvarů i barev. :)

 I ordered must have piece  - sunglasses from Zaful, I don´t know which sun filter it has, but it is amazing, stylish a it is suitable with every outfit and it is for a good price and I think that I look good with this sunglasses. If you like this sunglasses, you will check Zaful. On Zaful are many types and colours of sunglasses.
Abych nezapomněla, brýle jsem stihla už pěkně osahat :-D Neví někdo jak se zbavit otisků na skle? .... A ještě poslední fotka z nového videa na YouTube, kde můžete na mně vidět mimo jiné i tyto brýle. Pokud mě chceš sledovat na YouTube, tak TADY

By the way there is photo with sunglasses from my YouTube channel, If you want, you can follow me HERE.  
 

8 komentářů:

  1. Ty ti slušej :) Taky mám doma čersvě brýle na parádu od Vietnamců ,ale přijde mi, že vypadají všude skoro stejně :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já na brýle moc nejsem a vůbec je nenosím. Na tobě se mi ale líbí a opravdu ti sluší. Jak se zbavit otisků fakt netuším. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful sunglasses. I like the blouse too! *_*

    OdpovědětVymazat
  4. Já musím souhlasit s Genevrou :-) občas si říkám jestli nejsem divná ale brýle mi na očích vadí. Dioptrické nepotřebuji a sluneční i kdyby svítilo jak chce tak já si je prostě nevezmu, nedejbože řídit s brýlemi. Jinak se mi brýle líbí, tenhle rok jsou IN pěkné kousky. Moc se mi líbí oblečení dole na fotce, to se budu muset mrknout na video :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc.:) já to beru, že to někdo nemusí, jako milovník brýlí být bez brýlí v létě moc nedokážu a ráda si koupím nové kousky, ale znám lidi, co je také nenosí a proč ne.:) každý má rád něco jiného :)

      Vymazat
  5. Teda. Ty jsou! Fakt skvělé. :) Já sama mám slueční brýle moc ráda a někdy se přistihnu, že je nosím i v situacích, ve kterých nejsou úplně potřeba. A tak samozřejmě okolí divně kouká. Ale tak co by ne? Je to snad moje věc a moje móda. :) Já jsem na tohle nikdy moc nebyla, abych dávala na názor okolí. :)

    OdpovědětVymazat