...: Trip a nový overal/ trip and new overall

úterý 20. června 2017

Trip a nový overal/ trip and new overall

Včera jsme si užili super odpoledne cestou k Mikulovu, na cestě do Mikulova možná není pro některý nic neobvyklé, nicméně pro nás ano, x kilometrů a taková nádherná krajina kolem a ten lom, který byl naší cílovou cestou stál opravdu za to. :) Musím říct, že to bylo parádně strávené odpoledne. Poté jsme ho zakončily sladkou tečkou u nás v kavárně/ vinárně a to slaďounkou domácí limonádou, mňam. Z toho všeho bude na youtube kraťoulinké video, tak kdo chcete mrkněte.
Yesterday we spent a good time on trip to Mikulov. Maybe you think that trip to Mikuluv is not unusually, but for us yes. We went a few kilometres and there were beautiful nature around Mikulov and  amazing quarry. I say that it was nice day. After our trip we went to wine bar/ coffee-bar and we ordered sweet home limonade. On youtube will be new vlog
sunglasses and overall: ZAFUL


Dnešní den strávím pravděpodobně válením u vody, vařením a hlavně nafocením tohoto outfitu, který jsem samozřejmě fotila až po napsání textu. Myšlenky šly na svět dřív než fotky. 
I am going to go today to swimming pool and I will also cook and do my photos with this outfit.
A tak něco málo k jednomu z mých prvních overalů. V posledním wishlistu jsem vám psala, že se mi hodně overaly líbí, nicméně vypadám v nich jako pytel a proto je raději nekupuji. Když jsem měla možnost v rámci spolupráce něco si vybrat ze Zafulu , zvolila jsem dva overaly, ten co uvidíte dnes a ten co příště. Zkusila jsem to a myslím, že sedí. Overal je nahoře jakoby z elastický krajky a dolní část je taková lesklá, něco ve stylu možná saténu. Nicméně je to volné, takže se to na tělo jen tak nepřilepí. Co mě opět mrzí, je zip. Se zipamy z eshopů mám docela problém a musím je promazat, jinak skončí velice špatně... Je to škoda, materiál je skvělý a celý to hezky sedí a zip pak lehce drhne.
It is one of three my overall. In my last wishlist I like overalls, but I look like in this clothes like a sack and therefore I don´t buy them. So I decided that I  order overall from Zaful, because there are many nice overall.
 My overall has top from elastic lace and shorts are from similar material like a satin. It is nice material. But i have a little problem with zip, but I am satisfied.


Líbí se vám overall? Jak si užíváte parného počasí vy? :) 
Do you like this overall? How do you spend hot weather?


5 komentářů:

  1. Very cute outfit!! Looks like you have a very pretty bikini underneath.... :) You look amazing and you have an incredible figure!! Every angle looks soooo good!! Love your beautiful smile !! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jako pytel rozhodně nevypadáš :) :D já se teď válím a užívám konečně tepla a sluníčka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež som si svoj prvý overal kúpila až minulý rok, ale je super a brala by som ich viac. Tvoj vyzerá skvele, rovnako ako okuliare :)

    OdpovědětVymazat
  4. V tomhle počasí bych nejraději ležela u vody, ale bohužel to nejde. Overaly se mi vždy líbily, ale ještě žádný nemám. Tento vypadá moc hezky, jen škoda toho zipu, ale to se dá opravit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Overal je veľmi pekný, milujem overalyy:D
    Najnovšie mám jeden outfitový post na blogu práve s overalom:)
    http://thenoela.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat