...: Německo část 4. + 5./ Germany part 4 and 5

sobota 23. září 2017

Německo část 4. + 5./ Germany part 4 and 5

Následoval třetí den, ten den, kdy jsme měly původně odjíždět... Tentokrát jsme si opravdu přivstaly, nebyl to žádný zázrak, ale půl hodinka udělala své divy. Na snídani byl daleko větší výběr jídla a já si tak mohla vychutnat pomerančů a dalšího ovoce

Third day we went to breakfast earlier and we have for chosen more food.

Po snídani jsme se vydali do města. Cesta vedla podél nábřeží kolem přístaviště parníku, koupaliště a vodotrysků, kde jsme si zchladily nohy. Naše kroky dále pokračovaly do středu Rottachu do Douglasu. Chtěla jsem si koupit nějakou úžasnou rtěnku, ale nic mě nezaujalo... Naštěstí při cestě do Edeky (něco jako Penny/ Lidl a podobně) jsme potkaly Müllera. O tomhle obchodu jsem v životě neslyšela, ale to, co měly vystavené venku mě zaujalo natolik, že jsme vstoupili dovnitř.
After breakfast we went to centre of Rottach. The way was along lake, ship port, aquapark and fountains. I wanted to go to Douglas, but in Douglas were not good lipsticks. When we went to Edeka we saw Müller and we went inside. I saw many cosmetics product and many famous brand. I have choosen lipsticks by Sleek and something else.
Uvnitř byl ráj kosmetiky. Nejrůznější značky. Velké stojany například Catrice, Sleek.. mraky parfémů, ale také hodně sladkostí a věcí z papírnictví. Samozřejmě jsem neodešla s prázdnou. Odnesla jsem si matnou rtěnku právě od Sleeku, můj oblíbený parfém, který u nás už nenajdu a korektor od Catrice... No utratila jsem balík a to nás čekala ještě Edeka a Kik. (Všechny nákupy uvidíte v dalších postech)
 To bylo dopoledne...

I will show you my new things from Germany in one of next post.
Odpoledne jsme se společně se sestrou vydali na pláž, která se nacházela na druhé straně jezera.  I když pláž byla poměrně plná, své místo jsme si našli.  Jezero bylo ledové, ale opravdu hodně ledové...! U vody jsme se zdržely necelé dvě hodiny a jeli zpět na hotel, kde jsme si ještě prošli místnosti pro snídaně hostů.

In the afternnon we went to beach, which was on the otherside of lake. Beach was full, but we found free place for us. Lake was cold, so cold! We were on beach around 2 hours and we went back to the hotel, where we saw special place for breakfasts of guests.
 Bylo ještě celkem brzo a tak jsme se rozhodli využít půjčovny lodí, vypůjčit si loďku a projet po vodě. Co vám budu povídat, byla to nádhera! :)
Večer jsme ještě zakempily na náměstí v kavárně, kde jsme si dali alespoň symbolicky pivo. Píšu symbolicky? No jinak se to ani nedá, třetinka piva vyšla na stovku!:-D

Because it was early we decided to lent ship. It was amazing!
In the evening we went to centre and we ordered beer. It was very expensive. The price was 100CZK.
Protože jsme se zdrželi o den déle, ráno nás snídaně už nečekala. Dali jsme si tedy něco z našich zásob, rozloučili se sestrou a vydali na cestu domů, která byla ještě horší, než cesta tam. Celou dobu jsme za sebou táhli déšť... A jen tak mimochodem, když jsme se zastavili ještě v Německu na oběd na Mekáči, zaujaly nás tam tito drobečkové, byli tak oprsklý, že jsem si je musela prostě vyfotit! :-D

We left Germany fourth day. We said goodbye my sister and we went to back home. On the road we had lunch on McDonald´s and we saw so cute birds.