...: Podprsenky všude kam se podíváš/ bras everywhere

pátek 1. září 2017

Podprsenky všude kam se podíváš/ bras everywhere

Máte instagram? Chodíte na internet? Jistěže chodíte... Možná jste si v poslední době všimli reklam na samodržící podprsenky, které jsou opravdu téměř všude... 
Nedávno jsem dokonce shlédla několik haulů, kde byly tyto podprsenky kritizované. Slyšela jsem, že nedrží na velkých prsou, že velikosti moc neodpovídají, že silikon při sundávaní podprsenky na určitých místech docela bolí atd... Docela mě to odlákalo, ale nakonec jsem se rozhodla to zkusit a jednu takovou si objednat. 

Do you have instagram? Do you have internet? Of course that you have. Maybe you saw in last time adveritsments with ivisible bra... I saw haul on Youtube and this bras was critised. I heard about problems with big boobs. I heard about problem with material and so on.. I was scared, but I ordered it.

Podprsenku mám z postovnezdarma.cz a byla na vybrání ze 4 variant. Já jsem si zvolila s drobnými kvítky, protože jako jediná, není příliš výrazná a tak jsem usoudila, že by nebyla tak moc vidět pod světlým trikem. 
I have this bra from postovnezdarma.cz and there were 4 types. I chose bra with small flowers because it is more invisible then another bras

Co se týká velikosti, tak je mi menší. Mám velikost D a objednávala jsem D. V tomhle případě bych spíše potřebovala větší aby bylo zakryté pořádně to, co má být zakryté. Co se týká držení, tak drží parádně, opravdu stáhne prsa k sobě a udělá jakoby push up efekt. Silikon mě nebolí i když se dostane na místa, kde být nemá. Nicméně při stahování to rychle strhnout není dobrý nápad.:) Trochu zatahá... 
I have size D but it is small for me even if I have bras in size D at home. In this case I need bigger. Material is good and it makes push up effect and silicone does not hurt.
Myslím si, že ta 155 korun a na menší prsa proč ne.:) Ale jestli se vám zamlouvá to musíte posoudit sami.:) 
I think that it is good for 155CZK and for smaller boobs.

4 komentáře:

  1. Vypadá zajímavě, taky jsem se na tento typ podprsenek už dívala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný vzor... no taky těmto podprsenkám moc nevěřím :-) já nejradši nosím sportovní, ty jsou nejpohodlnější, teda aspon pro mě

    OdpovědětVymazat
  3. No ja som toto ešte nikde nepostrehla. No ale bola by som na nu zvedavá, lebo doposial som taku podprsenku neskušala...
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám jednu podobnou a moc mi nevyhovuje. Potřebuji nějakou sportovní a nebo pohodlnou. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat