...: PRIMARK HAUL

středa 25. října 2017

PRIMARK HAUL

#PRIMARK #VÍDEŇ #DRÁŽĎANY #HAUL
Ahoj všichni, vítám vás u dalšího článku a to tentokrát u Haulu z Primarku. Primark jsem během září navštívila dvakrát, jednou krátce v Drážďanech, o kterých jsem vám psala ZDE a podruhé ve Vídni. Jak už to u mě  bývá zvykem, na konec článku přidám video, které jsem před týdnem uveřejnila na mém YouTube kanálu. Doufám, že se vám článek bude líbit.

Hi everybody today I have for you post with things from Primak. I was during September in Primark twice. I was in Dresden -  post about Dresden HERE. And I was in Wien. 
On the end of this post I have for you video from my YouTube channel.

1. Doplňky: Naušnice platíčko; Náladové prstýnky
1. Accessories: Earrings and mood rings
2. Zelená kostkovaná košile; Modrá delší košile s páskem
2. Green tartan blouse; Blue long blouse
3. Tričko Harry Potter; Černý svetrový cardigan s rozšířenými rukávy
3. T-shirt Harry Potter; Black cardigan
4. Pyžamo
4.Pyjamas
 5. Rifle; Černé triko s dlouhým rukávem a potiskem se srdíčky
5. Jeans; Black t-shirt with long sleeves and with hearts
6.Velká černá kabelka; Hnědé boty - už trochu ochozené :-D
6. Big black handbag; Brown shoes
7. Bralet/ podprsenka + kalhotky
7. Bra + underpants
8. Svíčky - už použivané
8. Candles

8 komentářů:

  1. Krásné kousky :) Já byla asi 3x v Primarku, dá se tam moc hezky nakoupit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké věci :) moc se mi líbí kabelka.

    OdpovědětVymazat
  3. Někdy musím do Primarku taky vyrazit, ještě jsem tam nebyla. Krásné věci jsi nakoupila, hlavně ta kabelka je parádní a fakt za super cenu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Super věci, určitě je nejen během podzimu užiješ :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Super věci! co já v Primarku vždy koupím je pyžamo, doplňky, prádlo a svíčky! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné věci, snažím se o nákupech přemýšlet a nakupovat s rozmyslem, což mi v Primarku teda ani náhodou nejde :D ale jela bych se tam i přesto podívat zase ... :X :) takové ty basic věci se tam dají sehnat skvělé, a nosím je pak, dokud je neztratím nebo nejsou fakt na vyhození :D
    Kačka

    OdpovědětVymazat
  7. Pořídila jsi moc pěkné kousky. Hlavně srdíčkované triko a pyžámko :-D. Tyjo, kalhoty z Primarku jsem si vybrala jen jen jednou, vždycky mi od nich rifle nesedí. Buď mám divnou prdel já nebo mají kalhoty blbě šité. Já Primark využívám na takové ty nákupy ponožek, spodního prádla, basic kousků. Spousta věcí vypadá na ramínku krásně ale oblečené už kolikrát nic moc ale zase musím říct jak co.

    OdpovědětVymazat
  8. Tie náušnice sú veľmi pekné :) Zaujali ma aj sviečky, keďže sú ružové

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat