...: Symbol

pátek 27. října 2017

Symbol

Velká sláva, tisíce lidí se vypravilo na místo, kde uvidí obří loď vyplouvat. Loď, která je první svého druhu, takové velikosti... Chudí i bohatí přichází aby se pomoci ní mohli dopravit do New Yorku a mezi ně se řadí také Jack a Rose. Ačkoliv každý patří do jiné společenské vrstvy, jejich osudy se spojí a oba se do sebe bezhlavě zamilují. I když jejich lásce není přáno, snaží se spolu prožít každou chvíli, tancují, smějí se, běhají po lodi a Jack maluje nahou Rose pouze s náhrdelníkem ve tvaru srdce s obrovským modrým kamenem. A právě tento šperk se stane klíčovým v jejich vztahu a ve vzpomínkách Rose na Jacka, v době, kdy je náhrdelník po několika letech nalezen na dnu oceánu ve vraku lodě... 

Big celebration... Many peple go to place to see big transatlantic liner. It is the first liner of its kind. Poor and rich people come  to sail with a boat to New York. Between them are Jack and Rose. The both of them are from other social groups, but they fell in love together. They spend many time with together, they dance, laugh and one night Jack paint naked Rose only with heart with blue stone on her neck. It will be one of many symbols of teir love and of Titanic.

JUVELORA


Film se mi zalíbil, ale viděla jsem ho tolikrát, že pokaždé když běží v televizi, raději přepnu na další program.  Nicméně je pro mě stále tak trochu řekněme mystický a pokaždé, když někde slyším/ čtu o Titaniku, vzpomenu si na ten onen zamilovaný příběh (i když asi z velké části fiktivní), na to co by bylo, kdyby loď nenarazila a na ten nádherný šperk, který mě natolik zaujal, že jsem si teď objednala prstýnek s modrým kamenem jako symbol Titaniku.

I like this film I saw it many times, but when it is in television I watch on next tv film. But Titanic is for me still mystic and every time when I listen or I read about Titanic I remember for this love story (Even if it is fiction)  and I remember for this heart. So I decided to order one jewel with blue stone like a symbol of Titanic.
Okey, není to přesně ono a není to ani srdce ani řetízek, je to slza na prstýnku, ale pro mě to onen symbol má, navíc jsem ho objednávala v době, kdy mi bylo smutno ( a stále je), i proto má tato slza pro mě určitou symboliku či osobní hodnotu.

Okay it is not heart of ocean like in Titanic, it is teardrop, but it has for me this symbol and in addition I ordered this in time when I sad and it has for me personal value.
Stříbrný prstýnek se safírem naleznete na stránkách Juvelory. A pokud se vám prstýnek zalíbil, stačí si jen změřit prstík podle návodu a objednat, info o měření naleznete na stránce přímo u objednávky (chválím). Více fotografií naleznete na mém instagramu. Přeji hezký den a do komentářů mi můžete třeba napsat, jestli se vám Titanic líbí, či jak se vám líbí můj prstýnek.:) 

Silver ring with safir you can find on page of Juvelora. And If you like this ring you measure your finger (instructions about measuring you can find on page) and you can order this. More photos will be on my instagram. I wish u nice day and you can write to commentar If you like Titanic or this ring.
https://www.zastavarnauradnice.cz/sperky-slavnych/

14 komentářů:

  1. Film mám ráda, viděla jsem ho tolikrát ale nepotřebuji ho teď vidět znovu. Prstýnek je krásný, modrá je má oblíbená barva. Prstýnky sice nenosím ale pro někoho kdo je má rád by nemusel být špatný jako dárek.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme podobné. :)
      Na stránkách jsou právě možnosti i jako dárku.

      Vymazat
  2. to je snad poprvy, co se mi nejakej prstynek fakt libi! bozi!
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný prstýnek sis vybrala. Titanik jsem viděla už několikrát a myslím, že stačilo. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Titanic je skvělý film:) ten prstýnek je vážně nádherný!
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat