...: Mast s propolisem/ ointment with propolis

čtvrtek 30. listopadu 2017

Mast s propolisem/ ointment with propolis

Recenze na kosmetiku moc nepíšu a to i přesto, že mám foťák plný produktů, které vám chci ukázat. Nevím proč, ale dělá mi problém se k takovým článkům dokopat, přitom pro některé z nás mohou být docela přínosem. Co myslíte? 
Dnes mám pro vás recenzi na mast s Propolysem od Plevy, kterou jsem zakoupila u nás ve městě v bioproduktu. Mast jsem si koupila na základně kladných zkušeností s pleťovým krémem s propolisem, o kterém jsem psala TADY.
Co se týká Plevy, zkráceně vám napíši čím se tato firma zabývá. Pleva je česká firma, která vyrábí kosmetiku pro muže i ženy, krémy, pasty, svíce a další. Zaměřuje se na výrobu produktů například s propolisem, s kapkou včelího jedu, či medem. Zkráceně řečeno na kosmetiku s včelími produkty. 

I write review only sometimes, even if I have my camera with many photos of cosmetics products. But I think that rewiev is good for us and for me. What do you think? Today I have for you review with ointment with Propolys by Pleva, which I have bought in shop with bioproducts in our city. But I wrote about another product by Pleva HERE.

 Pleva is czech company which makes cosmetics for men, woman, creams, paste, candles and so on... They make products with propolis, with a drop of apian poison, or with honey. They make cosmetics with apian products. 


Popis masti ze stránky Plevy:
„Mast s propolisem se používá na suchou, popraskanou kůži pro své regenerační účinky. Aktivní látky jsou známy pro hojivé účinky. Mast je vhodná k péči o pokožku u osob s kůží náchylnou na plísně, ekzémy nebo v oblasti hemeroidů.“

Describe of  ointment by Pleva:
"Ointment with propolis is used for dry, crackled skin for their regenerative effects. Active substances are famouv for curative efficients. Ointment is suitable for care about skin of person who have skin inclined for fungi, eczemas or with piles."

Mast obvykle používám na suchá místa, ale i třeba na akné. Blahodárné účinky pociťuji převážně v oblasti, kde se místa na kůži loupou. Mast je hezky promaže, tím se tato místa méně tvoří a rychleji se hojí. Mast má i své mouchy a to převážně to, že se dlouho vpíjí a díky tomu, že je žlutá, jakoby olejovitá, barví. Proto je lepší počkat do úplného vsáknutí do kůže

I ussually use oinment for dry skin, but I use this also for acne. Ointments grease dry places very good. This ointment has only one negative point, because it is very greasy, you have to wait for absorp of this product do your skin and ointment coloring. 
 
Mast doporučuji. Stejně jako předchozí propolysový krém. Mně tato kosmetika vyhovuje. :)  
I recomend this ointment.

 

7 komentářů:

  1. Great post! I like your blog!

    https://elenabienvenido.blogspot.com.es

    OdpovědětVymazat
  2. Od Plevy jsem ještě nic neměla, ale tato mastička se mi líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Propolis je ideálny na akné, jazvy alebo zapálené miesta. Masť mi príde ako skvelý darček. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  4. mám od nich zopár produktov vrátane tejto mastičky, ich produkty sú skutočne dobré :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. S touhle značkou ještě nemám žádné zkušenosti, ale vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  6. wau, tak túto kozmetiku nepoznám... ale vyzerá úžasne! :).

    THE WORLD BY KEJMY | CHRISTMAS GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat