...: Vítej v mém šatníku/ welcome in my wardrobe

pátek 13. dubna 2018

Vítej v mém šatníku/ welcome in my wardrobe

Dlouho očekávaný článek je tady. co dnes tedy uvidíte? Jak můj šatník vypadá z venčí a také uvnitř, na jaké části se dělí, odkud má skříň pochází a podle čeho své kousky dělím. Bohužel ne vše lze krásně nafotit, obzvlášť neforemné kopečky hadříků, z toho důvodu doporučuji spíše si pustit video, které bude dole pod celým článkem. 
Šatník - skříň, mám od doby, co jsme se přestěhovali do nového bytu. Vybrala jsem si ho v bílé barvě aby lépe zapadl do našeho bílo kávového pokojíčku. Mám pocit, že jsme ho kupovali ve Scontu a stál kolem 3,5 tisíc korun. V té době byl za výhodnou cenu, tudíž nevím, za kolik ho najdete vy a jestli vůbec. :)

Hi today I have for you new article about my wardrobe. If you want see every thing under this text is video. 
Wardrobe I have from time when me and my family moved to new flat. I have chosen wardrobe in white colour, because our room is in white and coffee colour. I think that this wardrobe is by Sconto and the price is maybe around 3500 CZK. 
Skříň je dělená na dvě části - na hlavní, která se skládá tří dalších částí. Horní část je poličková, v této části dost často blogerky mívají kabelky (vysledovala jsem na Youtube), já v ní mám svetry a mikiny. Svetry dělím podle jejich tloušťky, jeden sloupec je tvořený teplými, huňatými svetry a dlouhými, ve druhém sloupci jsou tenčí svetry a v té třetí převážně mikiny a svetry, které se do předchozích komínků nevešly. Tato část skříně obsahuje také papírovou kabelku z Manufaktury, ve které ukrývám různé punčochy, silonky a pásky... A mezi oblečením mám ukryté vonné pytlíčky a mýdlo. 

Wardrobe has two parts. The first part is main and it is divided to three next parts. In the upper part I have sweaters and hoodies. On the right side are warm sweaters, in the middle are thin sweaters and on the left side are hoodies and next sweaters... You can see also paper bag from Manufaktura, where I have hose and nylons. And between clothes I have fragrant sacks.
Jak již vidíte na předchozím obrázku, další část je tvořená tyčkou, která slouží na pověšení ramínek. Zde řadím oblečení převážně podle délky, protože ve spodní části jsou dále šuflátka a prostor, kde mám košíček a skrze dlouhé  šaty bych tam neviděla. 
V této části jsou šaty různých druhů - společenský, letní, košilové, pouzdrové atd...; dále saka, riflové bundičky, halenky, bombery a slabá trička, která by se mi jinde zmačkala. 

The next part is with hangers. I have in this parts dress - for ball, formal dress, summer dress, pencil dress and so on; t-shirts, blouses and jackets, bomber. 
I have everythings a ccord their lengths.
Spodní část je dělená na další dvě části, volný prostor, kam ukládám své kabelky a moje nejhezčí botičky a pak část se šuplíky se spodním prádlem. Nad nimi mám košíček s ponožkami a vzadu pyžama.

Under part with hangers I have handbags, my favorite high heels. On the right side are basket with socks and drawers with underpants. And behind basket are pyjamas.
Vedlejší část mé skříně je pouze z poliček. První dvě poličky zabírají má trička. V horním prostoru jsou po levé straně domácí trika, mezi které patří třeba i školní trika, nebo moje nejoblíbenější pivní. Po pravé straně jsou trika s dlouhým rukávem a trika, která by ještě za to stála, ale hoooodně málo kdy je vytáhnu a mám k ním citové pouto :D
Pod tím se nachází další dva komínky. První z nich je tvořen tílky a druhý triky a halenkami, které nejsou z mačkavého materiálu a tak je možné je rovnat právě tímto způsobem. 
Trika a tílka řadím podle toho, které aktuálně nejvíce nosím

The next part of my wardrobe is only with shelfs. In the upper part I have on the left side t-shirts only for home wearing, on the right side are long sleeves t-shirts and nice t-shirts which I don´t wear often. 
Under these are t-shirts for every day wearing and tops. 
V poličce číslo tři mám v přední části kalhoty, ty opět řadím podle toho, které aktuálně nejvíc nosím a v zadní části jsou schované tepláky a legíny.
A v poličce číslo 4 jsou šaty, které nejsou mačkavé, sukně a kraťasy.

In the third shelf I have trousers and jeans, behind them I have tracksuits and leggings.
In the fourth shelf I have dresses and skirts and shorts.
Ve spodní části mám takzvaně bordel, tedy od všeho něco. Avšak hlavně sportovní věcí a plavky. :) 

In the last shelf I have chaos. You can see clothes for gym and also swimsuit and so on...

Líbí se vám článek? Jakou máte skříň a jak to v ní máte uspořádané vy? :) 
Do you like my article? And what's your closet? 

16 komentářů:

  1. Já mám se šatníkem mega problém. Mám obrovskou skříň a pořád nevím, jak si to tam uspořádat, abych si v tom věčně nedělala brodel, aby to nějak vypadalo a furt nepadalo kam nemá. Dole mám většinou věci, které moc nenosím, nebo na ven a zbytek tak nějak, jako ty, ale eliminuju, co nenosím, tak snad se někdy dostanu k pořádnému uspořádání. JANISTEA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se snažím také eliminovat, dokonce jsem po natočení tohoto videa celý šatník zase přeskládala, ve většinové části zachovávám stále stejný systém, akorát v části s tyčkou jsem to uspořádala podle toho, co jsou saka, halenky atd... i když délku stále musím zachovávat. :) K eliminaci používáš Vinted, charitu, nebo to jen vyhodíš, či daruješ někomu z rodiny?

      Vymazat
  2. Máš to pěkně poskládané.. :D kdybys viděla mojí skříň, vypadá jak kdyby tam někdo hodil bombu. Musím to zase protřídit a přeskládat :)
    RIGHT HERE RIGHT NOW

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jé děkuji, mě to zase až tak moc systém nedávalo

      Vymazat
  3. Máš to veľmi pekne usporiadané! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Wonderful post my dear :)
    Xoxo and good weekend!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  5. Musím uznat, že to máš hezky uspořádané. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Wish je o něco dražší než Ali :) no ono nejde o machrování :D prádlo CK mám fejk a je parádní i materiál :D hele já ráda a raději nakupuju v sekáči, vlastně dneska vyjde článek :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám obrovskou šatní skříň, kterou mám společně s mým přítelem, jedna půlka skříně je policová a druhý s tyčí. Nahoře mám v boxem zimní bundy a kabáty, které momentálně nenosíme, na tyčích veškerá trika, protože mě nebaví se v hromádkách přehrabovat a neustále je žehlit. :D A v horní policové části mám deky, a pod nimi džíny, kraťasy, mikiny, oblečení na doma a pyžama .. to máme rozděleny na dvě poloviny - levou a pravou. Já mám jednu a přítel také. A i tak je tam v ní pořád hodně místa. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Máš to naozaj pekne zorganizované :) Ja sa o to snažím tiež, ale už by som asi potrebovala ďalšiu alebo väčšiu skriňu :D

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  9. Popravde máš ešte viac vecí ako ja a páči sa mi ako ich máš pekne uložené :)

    Klaudia Duranova

    OdpovědětVymazat
  10. Hezky to máš ve své skříni uspořádané :) oblečení na ramínkách je stejně nejlepší :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  11. Teda Káťo! Ty máš doma faakt obrovské množství oblečení. Je vidět, že tě baví organizační činnost. Protože to uspořádání je fakt neuvěřitelné. Nepřemýšlela si někdy nad tím, že by ses více zaobírala o módu? Fakt ti to sekne. Kde si tyto hadry prosím koupila. Nemáš to náhodou z https://www.onlinesekac.cz?

    OdpovědětVymazat